خرید اقساطی اتو بخار مخزن دار بوش

به نظر کارشناسان لوازم خانگی بهترین نوع اتو برای مصرف خانگی اتو بخار دستی است که به صورت مخزن دار و غیر مخزن دار تولید می شوند. اگر میزان لباس‌هایی که قرار است هر روز اتو کنید زیاد است و در یک کلام آدم «اتو کشیده‌ای هستید»، اتو بخارمخزن دار بخرید که مخزن جداگانه آب دارد. مخزن‌ این اتوها زیر میز اتو قرار می‌گیرند و می‌توانید با یکبار آب کردن آن تا چند روز با خیال راحت اتو بکشید. اتوهای بخار مخز‌ن‌دار فشار بخار بیشتری را به لباس وارد می‌کنند و این هم از مزایای این نوع اتو است.

دستگاه‌های اتو که دارای مخزن مجزای بخار هستند لذت اتو کشی با بخار فراوان را مهیا می‌کنند. عملکرد این نوع اتو به این شکل است که در کنار بخش اتو یک مخزن تعبیه شده این مخزن از طریق یک سیم و یک شیلنگ به دسته اتوکشی متصل است. بخار مورد نیاز در مخزن دستگاه که معمولا بر روی میز و قرار می‌گیرد و بصورت ثابت است تامین می‌شود و بخار از طریق لوله‌ای به اتو منتقل می‌شود. از مزایایی که برای دستگاه‌های اتو با مخزن بخار مجزا می‌توان نام برد شامل امکان اتوکشی با حجم زیاد بخار، امکان اتوکشی با صفحه سرد اتو و فقط توسط بخار (در بعضی از مدل‌ها) که این ویژگی خصوصا برای کت و شلوار مناسب است و از برق افتادن پارچه جلوگیری می‌کند.

از ویژگی های اتوهای بخار مخزن دار بوش میتوان پخش عمودي بخار براي از بين بردن سريع و آسان چروك البسه و همچنین سهولت در اتوكشي را نام برد. براي ايمني بيشتر اتو بر روی جايگاه ويژه بخار قرار مي گيرد. همچنین بکار بردن فناروری -i-Temp که سبب تلفيق بي نقص دما و بخار براي تمامي بافت هاي قابل اتوكشي میشود. همچنین این اتو بخارهای مخزن دار بوش دارای دیگر ویژگی هایی چون برنامه بهداشت یعنی از بین بردن 99.99% باکتری های موجود در بافت پارچه با به کارگیری تکنولوژی نوآورانه HygienicSteam، سیستم ضدرسوب منحصر بفرد Calc’nClean به همراه تایمر برای یادآوری زمان تمیز کردن، حالت ECO که به کمک آن ذخیره انرژی تا 30% و ذخیره آب با ظرفیت 40% ممکن است.

شما همراهان گرامی اگر قصد خرید انواع اتوبخار مخزن دار برند بوش را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع اتوبخار مخزن دار بوش از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت خرید اقساطی اتوی مخزن دار بوش بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتریان گرامی متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع اتو بخار مخزن دار بوش نموده و از پوشیدن لباسهایی شیک و اتو کشیده لذت ببرید.

 

خرید اقساطی اتو بخار مخزن دار بوشخرید اقساطی اتو بخار مخزن دار بوش

 

خرید اقساطی اتو بخار مخزن دار بوشخرید اقساطی اتو بخار مخزن دار بوش