خرید اقساطی اجاق گاز بوش

 

از گاز قدیمی و کهنه‌‌ی خانه‌ی خودتان خسته شدید؟ می‌خواهید یک گاز با قیمت مناسب و کیفیت عالی داشته باشید؟ 

نمی دانید چطور در برابر هر افزایش قیمتی ضد ضربه باشید و همیشه توان مالی خرید لوازم مورد نیاز و به روز را داشته باشید؟

ما به شما می گوییم، با بای چک همراه شوید. بای چک برای شما فرصت خرید اقساطی اجاق گاز بوش را فراهم می‌کند تا شما بهترین با آسان‌ترین شرایط داشته باشید. 

با بای چک بمانید تا در این مطلب با ویژگی اجاق گازهای مبله، مقایسه دو مدل محبوب اجاق گاز بوش و شرایط خرید اقساطی اجاق گاز بوش از بای چک آشنا شوید.

 

اجاق گاز بوش

 

  • اجاق گاز بوش چه ویژگی‌هایی دارد؟
    اجاق گازهای فردار بوش با بدنه استیل ضد زنگ از سری محصولات شرکت چند ملیتی بوش هستند که ابتدا در آلمان و سپس در کشور ایتالیا و اسپانیا ساخته می‌شوند. این اجاق گازها 4 و 5 شعله هستند که دو شعله آن در اندازه استاندارد و یک شعله اکونومی و قابل استفاده برای ظروف کوچک جهت پخت می‌باشد.
    همچنین 1 شعله خوراک‌پز و شعله دیگر آن نیز برای پخت سریع در ظروف بزرگ طراحی شده است. عرض این اجاق گاز به عرض 90 سانتی متر دسترسی شما را آسان‌تر کرده و به راحتی می‌توانید بدون اینکه احساس کمبود جا کنید، همزمان به پخت چند مدل غذا بپزدارید.

  • تضمین عملکرد مناسب در کنار امنیت با اجاق گاز بوش
    اجاق گاز فردار بوش، مناسب برای استفاده‌ی خانواده‌های متوسط و پر جمعیت است. اجاق گاز بوش با سیستم امنیتی شعله هنگام خاموش شدن ناگهانی شعله‌ها، به طور خودکار جریان گاز را قطع می‌کند. همچنین ولوم‌های کنترل این گاز مبله در جلو دستگاه می‌باشد. این اجاق گازها با داشتن تنظیمات پیتزا این امکان را به شما می‌دهند تا در کمترین زمان ممکن بهترین و باکیفیت‌ترین پیتزای خانگی را تهیه کنید. این اجاق گاز دارای فندک الکترونیم است که تنها با چرخاندن ولوم گاز، روشن می‌شود.

  • اجاق گاز بوش، همه جانبه و همه کاره
    فر این اجاق دارای 8 حالت پخت شامل تنظیمات یخ زدایی (حفظ طعم و مزه اصلی)، هوای داغ سه بعدی پلاس (پخت یکنواخت تمام قسمت‌های غذا)، حرارت از پایین / بالا (مناسب برای پخت انواع کیک و غذا)، گریل متغیر نیم عرض ‌(حرارت مستقیم مرکزی)، گریل متغیر تمام عرض (حرارت مستقیم مرکزی)، گریل باهوای داغ (پخت یکنواخت و برشته)، حرارت از پایین و تنظیمات پیتزا که آشپزی را برای شما بسیار آسان و لذت بخش کرده، هست. درِ این فر، از جنس شیشه‌ی بسیار مقاوم در برابر حرارت است و با داشتن چراغی داخل فر شما می‌توانید تمام مراحل پخت را بدون باز کردن در فر، ببینید.

  • مقایسه محبوب‌ترین مدل‌های اجاق گاز بوش در ایران
    در جدول زیر مقایسه دو مدل از محبوب‌ترین اجاق‌ گاز‌های بوش در ایران را می‌بینید:

    مقایسه اجاق گاز بوش مدل HSG736257I با مدل HSG738257I

مدل  HSG736257Iمدل  HSG738257I
5 شعله و 3 عملکرد پخت فر و 112 لیتر گنجایش فر5 شعله و 3 عملکرد پخت فر با جنس شیشه و استیل
دارای گریل و جنس چدنی به رنگ استیل دارای 6 محدوذه شعله و دارای کشوی وسایل آشپزخانه
قیمت بین 11.800.000 تومان تا 17.500.000 تومانقیمت بین 18.525.000 تومان تا 19.890.000 تومان

 

  • شرایط خرید اقساطی اجاق گاز بوش چیست؟
    اگر قصد خرید انواع محصولات بوش آلمان را دارید می‌توانید با ثبت نام در بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع اجاق گاز فردار و رومیزی بوش از فروشگاه‌های تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط اجاق گاز بوش بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما متغیر است. هم اکنون با ثبت نام در بای چک برای خرید اقساطی اجاق گاز فردار بوش با طرح و رنگ دلخواهتان دست به کار شوید.