خرید اقساطی انواع سیسمونی و لوازم کودک

سیسمونی نوزاد و یا کودک همان لباس و لوازم خواب-حمام –بهداشت فرزند اول می باشد که بحث شیرین مادران از قبل بارداری تا زمان تولد نوزاد بوده و یکی از بهترین و خاطره انگیزترین لحظه های هر مادری، روزهای خرید سیسمونی او برای نوزاد است که بطور معمول، بعد از معلوم شدن جنسیت نوزاد می باشد. سیسمونی معمولا شامل وسایل و لوازمی می باشد که نوزاد در ماه های اول نیازمند است. یکی از رسم های ما ایرانیان رسم دادن سیسمونی به فرزند اول دخترمان است . برای خرید سیسمونی توانایی مالی خانواده بسیار اهمیت دارد و بهتر است در خرید سیسمونی از چشم و هم چشمی و خریدهای غیر ضروری پرهیز شود.

سیسمونی نوزاد و یا کودک شامل لباس نوزاد، رختخواب نوزاد، اسباب بازی، تشک، لوازم بهداشتی، ناخنگیر، اسباب بازی، لوازم حمام، پوشک و لوازم جانبی شامل شیشه شیر، پستونک، مسواک انگشتی، فلاسک و مخزن آب، ظرف غذای کودک، کالسکه و روروئک، نی نی لای لای و ... میباشد.

شما هموطنان گرامی اگر قصد خرید انواع سیسمونی برای کودک و نوزاد دلبندتان را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع سیسمونی مورد نظر خود از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط بنا به خواست شما مشتریان عزیز بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون در سامانه‌ی بای چک ثبت نام نمایید و از خرید یک سیسمونی زیبا برای کودک عزیزتان لذت ببرید.

 

خرید اقساطی انواع سیسمونی کودک خرید اقساطی انواع سیسمونی کودک 

 

 خرید اقساطی انواع سیسمونی کودک خرید اقساطی انواع سیسمونی کودک