از مهمترین بخش‌های هر ساختمان مربوط به تجهیزات تاسیسات آن می‌شود. برای آنکه رفاه و آسایش هر خانوار به خوبی تامین شود نیاز به سیستم تاسیساتی مناسبی خواهید داشت. شرایط مطلوب و مطبوع محیط را می‌توانید با تاسیسات مناسب برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید. ترکیب تاسیسات باید با مهندسی ساختمان شما نیز هماهنگی داشته باشد و به‌همین منظور نیازمند دانش و تخصص لازم در زمینه علم مهندسی و معماری است. تاسیسات از مهمترین بخش‌های ساختمان در زمینه مصرف انرژی نیز محسوب می‌شود و نیاز به دقت و ساختی مناسب دارد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری به‌عمل آورد.
شاید برای تامین تجهیزات تاسیسات به‌دردسر بیافتید و نتوانید از پس هزینه‌های سنگینی که وضعیت کنونی بازار و تحریم‌ها آن را رقم‌زده است بربیایید؛ ولی نباید نگران باشید زیرا شرایط خرید اقساطی تاسیسات و خدمات آن از بای چک به نحوی است که می‌تواند چرخه این معادله را به سود شما بگرداند و شما به آسانی محصول مورد نیاز خود را می‌توانید به شکل قسطی خریداری ‌کنید.

تاسیسات موارد متنوع و مختلفی را در برمی‌گیرد از سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، تهویه هوا، ترموستات و امکانات استخر، سونا و جکوزی گرفته تا مواردی چون آب و لوله‌کشی، تلفن، سیستم روشنایی و برق، تخلیه فاضلاب، سیستم‌های آتش‌نشانی اطفا و اعلام حریق، پله‌برقی، آسانسور، سیستم‌های امنیتی دوربین مداربسته، دزدگیر و... را شامل می‌شود. پس می‌توان به خوبی به نقش کلیدی و مهم آن در هر خانه و ساختمان پی برد. موارد ذکر شده را می‌توان در دو گروه تاسیسات مکانیکی و الکتریکی قرار داد.

 

از بای چک بخواهید

اگر در سیستم گرمایش مرکزی یا موتور‌خانه خود به مشکل برخورده‌اید، آبگرم‌کنی دارید که دیگر مثل سابق کار نمی‌کند و یا می‌‌خواهید برای امنیت بیشتر ساختمان خود از سیستم اعلام حریق مناسب و دوربین‎‌های امنیتی پیشرفته استفاده کنید، ولی وضعیت مالی ‌شما به صورتی نیست که بتوانید به یکباره هزینه آنها را بپردازید، نباید نگران باشید و قید محصول مورد نیازتان را بزنید، زیرا همه‌چیز در بای چک به صورتی برنامه‌ریزی شده است تا آسایش مشتری در اولویت قرار بگیرد و شما می‌توانید خیلی راحت در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

پس از ثبت نام و احراز مدارک و هویت‌تان، در صورت دارا بودن شرایط لازم خرید قسطی با کسب تاییدیه بای چک می‌توانید خرید اقساطی تاسیسات و لوازم و تجهیزات آن را به آسانی انجام دهید. امکانات بای چک متفاوت با دیگران است و تسهیلاتی عالی را فراهم کرده است تا همه هموطنان گرامی از سرتاسر ایران عزیزمان با سقف نامحدود و با شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه به خدمات و تجهیزات تاسیسات مورد نظر خود برسند.
در صورت داشتن هرگونه پرسش و یا سوالی می‌توانید در اینجا کلیک کرده و پاسخ را در صفحه باز شده جدید دریافت کنید. پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را در قسمت نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.
برای آغاز فرایند خرید قسطی تجهیزات و خدمات تاسیسات روی لینک زیر کلیک نمایید: