خرید اقساطی جاروبرقی سامسونگ

 

از جارو کردن با جاروبرقی‌های سنگین و پر سر و صدا خسته شدید؟ خانه شما بعد از جارو کردن هنوز کثیف است؟

لابد پیش خودتان فکر می‌کنید با گرانی قیمت‌های لوازم خانگی چطور می‌توانید یک جاروبرقی جدید داشته باشید؟

اگر اخیراً بعد از تعطیلات دوران قرنطینه ویروس کرونا، گذرتان به بازار لوازم خانگی افتاده باشد؛ می‌دانید ما از چه حرف می‌زنیم.

چند قیمتی شدن کالاها، افزایش قیمت بیش از 25 درصدی وسیله‌ی ضروری مثل جاروبرقی، گران شدن دلار تا بیش از 20هزار تومان و وارد شدن کالا‌های قاچاق به این بازار؛ کاسه صبر خیلی‌ها را لبریز کرده است.

با این حال، نگران نباشید! ما در بای چک همراه شما و آگاه به مشکلات بازار هستیم. به همین خاطر، دیگر لازم نیست نه نگران اعتبار فروشگاه‌ها یا کیفیت کالا‌ها باشید و نه غصه‌ی قیمت‌ها را بخورید. بای چک با همکاری بهترین برند‌ها از جمله سامسونگ،ال جی، میدیا، کنوود، پاناسونیک، بوش، بکو و غیره؛ شرایط خرید اقساطی جاروبرقی را برای شما عزیزان، آسان نموده است.

در این مطلب با ما بمانید تا از  ویژگی‌های جاروبرقی سامسونگ، قیمت آن و شرایط خرید اقساطی جاروبرقی سامسونگ از نمایندگی های سامسونگ طرف قرارداد بای چک، آگاه شوید.

 

جاروبرقی سامسونگ

 

جاروبرقی سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

طراحی هوشمندانه جاروبرقی سامسونگ؛ همسو با عملکرد
سامسونگ در طراحی‌ محصولاتش، همیشه دغدغه مشتریانش را مورد توجه قرار می‌دهد. به همین خاطر این شرکت در طراحی انواع مدل‌های جاروبرقی به سبکی و سریع بودن آن، با ارائه شکلی از طرح که با این عملکرد همسو باشد؛ دقت کرده است.

جاروبرقی سامسونگ؛ متناسب با هر سبکی از زندگی
جاروبرقی سامسونگ برای هر سبکی از زندگی مناسب است. این شرکت با تولید مدل‌ها متنوع جاروبرقی هر سلیقه ‌ای را پوشش می‌دهد.

عملکرد پیشرفته جاروبرقی سامسونگ؛ زبانزد همگان
جاروبرقی‌های سامسونگ طوری طراحی شده‌اند که بهترین عملکرد را داشته باشند. این جاروبرقی‌ها به راحتی به زیر مبل‌ها، بالای کابینت‌های بلند می‌روند و تمیزی استثنایی برای شما به ارمغان می‌آورند.


قیمت جاروبرقی سامسونگ چقدر است؟
اوضاع بازار لوازم خانگی در شرایط تحریم، افزایش قیمت بی‌سابقه دلار و کرونا؛ چیزی شبیه یک داستان عجیب است. رئیس اتحادیه لوازم خانگی یک ماه پیش به رسانه‌ها گفته بود که دولت هنوز تصمیمی در خصوص قیمت لوازم خانگی نگرفته است.

با این حال قیمت‌ها در بازار چندگانه شده‌اند. انگار کسی در داستان قیمت‌ها، یک کلاغ و چهل کلاغ کرده باشد! با یک چرخ در این بازار خواهید دید که قیمت جاروبرقی سامسونگ از 2.500.000 میلیون تومان شروع می‌شود و خیلی زود به 8.700.000 میلیون تومان و بیشتر می‌رسد. 

با این حال نباید نگران باشید، بای چک با تسهیل شرایط خرید اقساطی و اعتبارسنجی فروشگاه‌ها امکان خرید اقساطی جاروبرقی سامسونگ را برای شما مثل آب خوردن کرده است!


شرایط خرید اقساطی جاروبرقی سامسونگ چیست؟
برای خرید اقساطی جاروبرقی سامسونگ باید در بای چک یا یکی از فروشگاه‌ها یا مرکز فروش سامسونگ که طرف قرارداد بای چک باشد، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی

شما پس از ثبت نام در بای چک و طی شدن مراحل اعتبارسنجی، در صورت داشتن شرایط مذکور؛ مورد قبول بای چک قرار خواهید گرفت و کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.