خرید اقساطی جارو شارژی بوش

با گره خوردن زندگی به وسایل و محصولات مدرن خانگی این امکان فراهم شده تا کاربران با خیال راحت لوازم و کالاهای مورد نیازشان را سفارش دهند. بوش یکی از شرکت های تولید کننده لوازم خانگی محسوب می شود که هر ساله تعداد زیادی از محصولاتش را روانه بازار می کند و اینبار با انواع مدلهای جاروشارژی  به خانه هایتان آمده تا نظافت و پاکیزگی محیط اتاق هایتان را توسط آن تجربه کنید.

با وجود طراحی و ساخت انواع مختلف و جذاب جاروبرقی ها، وزن زیاد و بزرگی شان باعث شد تا با نمونه جدیدی به نام جارو شارژی آشنا شویم که با تمام معایب و مزایا، به یکی از رقبای سرسخت جاروبرقی  های معمولی تبدیل گشت. این جاروها که در ابعاد کوچک تر و وزن کم تر قابلیت شارژ شدن داشتند، به دلیل استفاده در مکان های کوچک و دور از دسترس و همین طور فضاهای بدون برق از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند.

این محصول از سری جاروهای عصایی ست که به صورت دستی نیز می توانید از آن استفاده کنید. شاخص های برجسته ای از جمله وزن نسبتا کم، باتری نیکل 18 ولت و طراحی زیبا و استاندارد نکات قابل توجهی هستند که این جارو شارژی را یک سر و گردن بالاتر از مدل های معمولی تر قرار داده است. یکی از مزیت هایی که این جاروشارژی به آن مجهز است امکان استفاده از جارو به مدت نیم ساعت به طور مداوم می باشد که در طی این فاصله تمامی قسمت های اتاق را می توانید تمیز و گرد گیری کنید. گنجایش مخزن این جارو شارژی برابر با 0.3 لیتر بوده و در کنار آن از یک دسته بلند قابل جمع شدن بهره می برد که به شما اجازه می دهد آن را به راحتی در داخل کمد قرار دهید.

همچنین توان موتور این جارو دستی شارژی که برابر با 100 وات بوده و در عین حال قدرت مکش فوق العاده ای را می توان از آن انتظار داشت. امکان تنظیم میزان مکش در دو سطح مختلف برای استفاده مناسب تر به نسبت نیازهایتان کاربرد دارد. این جارو شارژی خوب قابلیت استفاده به صورت دسته دار و بدون دسته را فراهم می کند و حتی به نوعی می توان گفت که این ویژگی از نقاط قوت آن به حساب می آید. مجهز بودن به فیلترهای بهداشتی نیز برای جلوگیری از ایجاد گرد و خاک حین تمیز کردن اتاق ها می تواند تا حدود زیادی از ایجاد آلرژی جلوگیری کند.

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید انواع جارو شارژی بوش را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع جارو شارژی بوش در طرحهای مختلف نمایید. مهلت باز÷رداخت خرید اقساطی انواع جاروشارژی بوش بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتریان عزیز متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع جاروشارژی بوش نموده و از نظافتی آسان در منزل و یا محل کار خود لذت ببرید.

 

خرید اقساطی انواع جارو شارژی بوشخرید اقساطی انواع جارو شارژی بوشخرید اقساطی انواع جارو شارژی بوش