خرید اقساطی دوربین چاپ سریع

 

شاید با شنیدن اسم دوربین چاپ سریع اولین چیزی که به ذهنتان بیایید دوربین‌های قدیمی که چندین سال پیش استفاده می‌شدند‌ و کیفیت بالایی نداشتند باشد، اما اینطور نیست. چند سالی می‌شود‌ این دوربین‌های که شکل فانتزی وبامزه‌ای دارند و اتفاقا از کیفیت خوب ‌و بالایی هم برخوردارهستند وارد بازار شده‌اند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این دوربین‌ها در طی سال‌های قبل پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند‌ که باعث بهتر وطبیعی‌تر شدن رنگ عکس‌ها شده است. 

همان‌طور که از اسمش پیداست یکی از قابلیت‌های خوب این دوربین‌ امکان چاپ سریع عکس‌هایتان‌ در همان لحظه است. می‌توان از بهترین برندهای آن به فوجی فیلم، پولاروید و کداک نام برد.

خرید اقساطی دوربین چاپ سریع از بای چک

عملکرد دوربین چاپ سریع بدین شکل است که کارتریجی آن که حساس به نور است با فشردن شاتر، نور از دیافراگم وارد دوربین می‌شود و پس از بسته شدن دیافراگم فیلمی که عکس روی آن ثبت شده است از شیار کناری بیرون می‌آید و عکس پس از چند دقیقه در معرض نور خورشید قرار گرفتن‌، با ابعاد ۴×۶ ظاهر می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به رنگبندی‌های مختلف آن اشاره کرد‌، که شما ‌می‌توانید ازطریق خرید اقساطی  دوربین چاپ سریع ‌در سایت بای چک رنگ دلخواه خودتان را انتخاب کنید.  

عمده طرفداران این دوربین‌ها ‌را بیشتر نوجوان‌ها و کسانی که به دنبال ثبت خاطره‌هایشان هستند‌ تشکیل می‌دهند. 

خرید اقساطی دوربین چاپ سریع فوجی فیلم از بای چک

شما می‌توانید از طریق خرید اقساطی دوربین چاپ سریع به راحتی عکس‌های سلفی خود را بیندازید. بای چک به شما کمک‌ می‌کند تا از طریق خرید اقساطی دوربین چاپ فوری‌ بتوانید خاطره‌هایتان را ثبت و‌ چاپ کنید. 

شما به سه روش زیر می‌توانید از طریق بای چک اقدام به خرید کالا قسطی کنید‌:

خرید اقساطی با چک

خرید اقساطی با سفته

خرید اقساطی از طریق کسر از حقوق

 

شرایط ثبت نام و قبولی در بای چک

برای ثبت نام در بای چک و یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک باید حائز شرایط زیر باشید: 
- داشتن قدمت حساب 
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید 
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

در صورت داشتن هرگونه پرسش در اینجا کلیک کنید و پاسخ خود را دریافت نمایید؛ شما می‌توانید به دو صورت کوتاه و بلند مدت 2 تا 24 ماهه پس از ثبت نام و طی کردن مراحل اعتبارسنجی به صورت قسطی دوربین چاپ سریع راخریداری کنید.