خرید اقساطی ساید بای ساید

 

"چه یخچالی بخرم؟ آشپزخانه‌ام کوچک است...مصرف برق این یخچال خیلی زیاد است باید یک یخچال دیگر بخرم... اما قیمت‌ها را چه کنم؟ من که پولش را ندارم..."

 

اگر اینجایید، حتماً خودتان یکی از کسانی هستید که یا این حرف را دست کم یک بار زده‌اید یا شنیده‌اید که کسی آن را به زبان آورده باشد.

هیچ نگران نباشید کلید مشکل شما، در دست‌های ماست. شما به واسطه‌ی بای چک می‌توانید انواع یخچال ساید بای ساید اقساطی را برای خانه‌ی خودتان، تهیه فرمایید.

بای چک، یکی از معتبرترین‌ها در زمینه‌ی حمایت از خرید و فروش اقساطی، فرصت خرید اقساطی لوازم خانگی را برای شما فراهم می‌کند.

 

 

5 مزیت یخچال ساید بای ساید نسبت به یخچال دو قلو

 کم مصرف بودن

امکانات بیشتر

اشغال فضای کمتر

ظاهر زیبا‌تر و مدرن‌تر

قیمت به صرفه نسبت به کیفیت و دوام

 

بِرند‌های بزرگ، دست در دست بای چک

بای چک به مخاطبانش اجازه می‌دهد تا از نمایندگی‌های مشهور سامسونگ، ال جی، اسنوا ، بوش و غیره از سراسر ایران به روزترین مدل‌های یخچال ساید بای ساید را؛ اقساطی بخرند.

از آنجایی که یخچال، بخش جدا نشدنی زندگی‌های امروز و یک سرمایه به حساب می‌آید؛ تیم بای چک با همکاری معتبرترین برند‌ها کنار شما ایستاده تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

ثبت نام در بای چک؛ برگ برنده‌ی شما

با ثبت نام در بای چک به طور مستقیم می‌توانید از تمام فروشگاه‌های زیر مجموعه‌ی بای چک تا سقف اعطا شده به شکل اقساطی خرید داشته و همچنین اگر به طور غیرمستقیم در فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک ثبت نام بکنید، می‌توانید با دریافت تاییدیه بای چک اقدام به خرید قسطی از همان فروشگاه مورد نظرتان نمایید.

به این ترتیب شما با اقساط تا سقف 24 ماه، ارزان‌تر از قیمت بازار یک یخچال ساید بای ساید قسطی را خریده و یا بهتر بگوییم بُرد کرده‌اید!