خرید اقساطی فر برقی بوش

فر برقی از یک یا چند المنت حرارتی برای ایجاد گرما و پخت مواد غذایی استفاده می‌کند. در بعضی مدل‌ها این المنت‌ها در پایین دستگاه قرار گرفته‌اند و در بعضی مدل‌ها هم در بالای دستگاه و هم در پایین آن از این المنت‌ها استفاده می‌شود. ترموستات دستگاه میزان حرارت را اندازه می‌گیرد و با خاموش و روشن کردن المنت‌ها حرارت درون دستگاه را روی میزان مورد نظر نگه می‌دارد.

همچنین فن‌هایی در این فرها تعبیه شده که هوای گرم تولید شده توسط المنت‌ها را به گردش در می‌آورند به این صورت گرما به طور یکسان به همه‌ قسمت‌های مواد غذایی می‌رسد و به‌صورت یکنواخت پخته می‌شوند. فر برقی همانطور که از اسمش پیداست یک فر برقی است که به گونه‌ای طراحی شده که درون دیوار یا کابینت و به طور کلی درون دکور آشپزخانه قرار می‌گیرد.

فر برقی تو کار بروش با دارا بودن 8 روش گرمایشی از جمله هوای داغ چهار بعدی، هوای داغ بهینه، حرارت معمولی، حرارت معمولی بهینه، گریل با هوای داغ، گریل تمام عرض، تنظیمات پیتزا و یخ زدایی خیال شما را از بابت گرم کردن و آماده کردن غذای شما راحت میکند. فر برقی بوش دارای نمایشگر متنی و رنگی 2.5 اینچی TFT با دکمه های کنترل لمسی میباشد. درب این فر برقی بصورت روان softclose باز میشود. فر برقی تو کار بوش مجهز به پنکه خنک کننده استیل ضد زنگ یکپارچه میباشد. این فرهای برقی بوش دارای لامپ هالوژنی و همچنین سوییچ برای روشم کردن این لامپ میباشند. فرهای برقی توکار بوش دارای قفل کوکدک بوده و ازین بابت امن میباشند.

شما همراهان گرامی اگر قصد خرید اقساطی انواع فربرقی توکار بوش را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع فر برقی بوش از فروشگاههای زیر پوشش بای چک نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط خرید فر برقی بوش بنا به خواست شما مشتریان گرامی بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع فر برقی توکار بوش نمایید و از آشپزی لذت بخش خود حظ ببرید.

 

خرید اقساطی فر برقی بوشخرید اقساطی فر برقی بوش

 

 

خرید اقساطی فر برقی بوشخرید اقساطی فر برقی بوش