خرید اقساطی قهوه ساز بوش

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به قهوه علاقه دارید و صبح‌های خود را با عطر و طعم بی‌نظیر قهوه آغاز می‌کنید یا عادت دارید پس از پایان کار روزانه خستگی‌تان را با نوشیدن قهوه از تن به در کنید، پس داشتن قهوه ساز در خانه برای‌تان ضروری است. به طور کلی به وسیله‌ای که با استفاده از آن قهوه درست می‌کنند، قهوه ساز می‌گویند اما این اصطلاح معمولا برای قهوه ساز های برقی که مناسب برای تهیه قهوه های فیلتری (اصطلاحا قهوه فرانسه) است به کار می‌رود. 

روش کار قهوه سازهای فیلتری به این صورت است که ابتدا قهوه پودر شده را داخل فیلتر کاغذی یا فلزی ریخته و سپس آن را درون قیف دستگاه قرار می‌دهند. پس از این مرحله آب سرد در مخزن آب دستگاه ریخته می‌شود که پس از روشن کردن دستگاه و رسیدن به نقطه جوش مستقیما به درون قیف هدایت می‌شود. معمولا در قسمت خروجی این دستگاه ها یک قوری شیشه‌ای یا سرامیکی قرار دارد که پس از ریخته شدن آب جوش بر روی قهوه آسیاب شده، قهوه آماده شده درون آن ریخته می‌شود ،پس از اتمام کار دستگاه قهوه آماده است میتوانید به اندازه مورد نیاز درون لیوان یا فنجان خود بریزید و آن را سرو کنید .

برند بوش خودش را در صنعت لوازم خانگی برقی اثبات کرده و وقتی که صحبت از این لوازم باشد نمی‌توان محصولات این برند را نادیده گرفت. این دستگاه مساحت کمی از میز شما را اشغال می‌کند و  وزن آن ۱.۸ کیلوگرم است. از سیستم‌ قطع‌کن خودکار و سیستم ضدچکه برخوردار است و ظرفیت قوری‌اش ۱.۲۵ لیتر است که می‌تواند برای ۱۰ تا ۱۵ فنجان قهوه تولید کند. این قهوه‌ ساز دکمه‌ای به نام دکمه‌ Aroma+  برای انتخاب رایحه قهوه دارد که کمک می‌کند تا طعم و رایحه قهوه‌‌تان را بهتر بچشید.

شما همراه گرامی اگر قصد خرید انواع دستگاه قهوه ساز بوش در رنگ و طرحهای مختلف را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع قهوه ساز از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط خرید اقساطی انواع قهوه ساز بوش بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتریان عزیز متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی قهوه ساز برند بوش نموده و از طعم بینظیر  قهوه ی خود لذت ببرید.

 

خرید اقساطی قهوه ساز بوشخرید اقساطی قهوه ساز بوشخرید اقساطی قهوه ساز بوشخرید اقساطی قهوه ساز بوشخرید اقساطی قهوه ساز بوش

 

خرید اقساطی قهوه ساز بوشخرید اقساطی قهوه ساز بوشخرید اقساطی قهوه ساز بوشخرید اقساطی قهوه ساز بوشخرید اقساطی قهوه ساز بوش