خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بوش

 

می‌خواهید از دست ظرف‌های کثیف راحت شوید؟ نمی‌دانید از بین تنوع بازار، کدام محصول بهترین است؟ نگران نباشید! ما در بای چک، بهترین‌ ظرفشویی بوش را در کم‌ترین زمان با بهترین شرایط خرید به شما معرفی می‌کنیم.

ما عقیده داریم که شما لایق بهترین‌ها هستید و برای داشتن بهترین‌ها جای درستی آمده‌اید زیرا بای چک، بهترین‌ها را فراهم می‌کند.

بای چک دست در دست برند‌های محبوبی چون بوش، امکان خرید اقساطی لوازم خانگی را در سراسر ایران فراهم کرده است. 

با بای چک به دور از نگرانی‌، تا سقف اعتبار نامحدود با اقساط 24ماهه، با خیال راحت از خرید اقساطی ظرفشویی بوش لذت ببرید.

در این مطلب در کنارمان باشید تا این بار از ویژگی‌های ماشین ظرفشویی بوش، قیمت محصولات بوش و شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی بوش از بای چک؛ مطلع شوید.

    

 

ظرفشویی بوش

 

ظرفشویی بوش چه ویژگی‌هایی دارد؟

طراحی و تناسب با زندگی شما
طراحی ماشین ظرفشویی بوش، در عین سادگی زیبایی خاصی را با خود به همراه دارد. رنگ بندی محصولات بوش به نوعی‌ست که متناسب هر خانه‌ و سلیقه‌ای است.

عملکرد فوق‌العاده و حیرت انگیز ظرفشویی بوش
ماشین ظرفشویی بوش، با حرارت بالا به جنگ باکتری‌ها می‌رود. این دستگاه بی صدا در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و به همین خاطر هم هست که طرفداران زیادی دارد. همچنین این محصول دارای یک زمان سنج است که طول مدت هر چرخه را تنظیم می‌کند.

ظرفشویی بوش با یک گیرنده حسی دمای آب را نشان می‌دهد و از گرم شدن بیش از حد ظروف و تخریب آن‌ها جلوگیری می‌کند. گیرنده حسی دیگر ظرفشویی بوش، تنظیم‌کننده سطح آب است تا دستگاه بتواند در میزان آب را در مرحله شست و شو و آب کشی نشان دهد.

 مقایسه بهترین مدل‌های ماشین ظرفشویی بوش
در جدول زیر سه مدل از ظرفشویی‌های بوش را که جزو بهترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها شناخته شدند، با مقایسه ویژگی‌ها و قیمت می‌بینید:

 

ظرفشویی بوش

 

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MW03Eماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TI02Bماشین ظرفشویی بوش سری 8 مدل SMS88TI02M
دارای 6 برنامه شستشو و 3 برنامه ویژه و 9.5 لبتر میزان آب مصرفیارتفاع 85 سانتی متر و دارای 8 برنامه شستشودارای سه سبد با کلاس بهره‌وری انرژی خشک کن A
دارای سه سبد و 51 کیلو گرم وزندارای 2 عدد قفسه و رده انرژی A+++میزان مصرف آب سالیانه 2660 لیتر
قیمت بین 18.550.000 تا 24.699.000میلیون تومانقیمت بین 23.000.000 تا 35.200.000 میلیون تومانقیمت بین 30.000.000 تا 33.000.000 میلیون تومان

 

شرایط خرید اقساطی ظرفشویی بوش چیست؟
برای خرید اقساطی ظرفشویی بوش  باید در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین مقبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی

اطلاعات شما پس از ثبت نام، در درگاه اعتبارسنجی بای چک بررسی شده و در صورت معتبر بودن حساب شما، از سوی کارشناسان بای چک برای شما تاییدیه بای چک صادر می‌شود تا به راحتی بتوانید کالای مورد نظرتان را به صورت اقساطی خریداری نمایید. برای ثبت نام رو لینک زیر کلیک کنید: