خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو

 

حوصله و وقت شستن روزانه ظرف‌های کثیف خود را ندارید و می‌خواهید از تمیزی ظروف خود اطمینان حاصل کنید، پس خوب است که پیشنهاد ما را در نظر داشته باشید.
ماشین ظرفشویی‌های برند دوو برای همین منظور تولید شده‌اند که با حداکثر قابلیت‌ها و بهترین کاربری، بیشترین رضایتمندی را برای مشتریان خود فراهم کنند.

اگر فکر می‌کنید از پس هزینه‌ برند‌های باکیفیتی مثل دوو بر نمی‌آیید و پول داخل جیبتان کفاف این قسم از خریدها را نمی‌دهد پس باید به شما بگوییم که بای چک برای راحتی تمام هموطنان عزیز شرایطی فوق‌العاده را برای خرید اقساطی فراهم کرده تا شما عزیزان با داشتن شرایط خرید اقساطی در بای چک به آسانی در سایت ما یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک با توجه به شرایط زیر ثبت نام کرده و ماشین ظرفشویی مورد علاقه خود را از این برند انتخاب کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو از بای چک

 ماشین ظرفشویی‌های دوو

طراحی و رنگ بدنه زیبا و رعایت استانداردها برای راحتی بیشتر خریداران، دوو را با یکی از انتخاب‌های اصلی متقاضیان تبدیل کرده.

ماشین ظرفشویی‌های این برند در انواع مختلف مبله، توکار و رومیزی تولید شده‌اند که با توجه به حجم و برنامه‌های شست‌وشو هزینه‌های متفاوت و به‌صرفه‌ای دارند. از ظرفشویی‌های شش تا هشت نفره که معمولا با عنوان رومیزی شناخته می‌شوند تا ماشین‌های 15نفره که توانایی شستن حدود 180تکه ظرف با مصرف برق و آب کم و بهینه را دارند، در این برند موجود است.

برنامه‌هایی مثل شست‌وشوی سریع با توجه به جنس ظروف و میزان کثیفی امکان شست‌وشوی روزانه و آسان را ایجاد کرده تا خریداران این برند از ابتیاع ظرفشویی‌های دوو راضی باشند.

 

 ویژگی‌های ماشین ظرفشویی‌های دوو

خصوصیات ظرفشویی‌های دوو می‌تواند شامل این موارد باشد: تراز مصرف انرژی ++A و +++A، نمایشگرهای LED و LCD، میزان تولید صدایی در حول و حوش 40 دسی‌بل، مصرف آبی در حدود 10لیتر، قابلیت تنظیم ارتفاع سبد‌های داخل ظرفشویی، سبدهای تاشو، طبقه‌ای برای چیدمان مجزای قاشق و چنگال، سیستم عیب‌یاب هوشمند، سنسور تشخیص میزان کثیفی ظروف، جاپودری کشویی، دارای برنامه‌های شست‌وشوی: عادی، شدید، قدرتمند، اقتصادی، مخصوص ظروف چینی و شیشه‌ای، شست‌وشوی باقرص، پیش شست‌وشو(شست‌وشوی میوه و سبزیجات)، شست‌وشو با نصف ظرفیت، قابلیت کاهش زمان شست‌وشو، شست‌و‌شو با تاخیر، برنامه شست‌وشوی سریع 60دقیقه و شست‌وشوی 90دقیقه‌ای، دارای خشک‌کن اضافی و قفل کودک.

 

برای خرید اقساطی محصولات دوو در بای چک فرصت را از دست ندهید و با امکان عالی خرید اقساطی از 2 تا 24 ماه در سایت ما ثبت نام و لذت داشتن یک ماشین ظرفشویی بی‌نظیر را تجربه کنید؛ همچنین شما هموطنان عزیز می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.