خرید اقساطی ماشین ظرفشویی سامسونگ

 

از تلنبار شدن ظرف و ظروف خسته شدید؟ پوست دستتان به خاطر شستن زیاد ظرف‌ها، آسیب دیده؟ دلتان می‌خواهد شما هم یک ماشین ظرفشویی داشته باشید؟

شاید هم توان پرداخت قیمت‌ ماشین‌های ظرفشویی برند‌های مشهور بازار مثل سامسونگ، دوو، اسنوا، بوش، ال جی، اسمگ، میدیا و غیره را ندارید...

به هر حال اصلاً نگران نباشید! بای چک در کنار شماست. ما با درک سختی‌های زندگی امروز به منظور حمایت از خرید و فروش قسطی و ارائه‌ی بهترین خدمات به مشتریانمان با همه‌ی برند‌های محبوب و معتبر همکاری داریم و همگی به دنبال باز کردن گره‌ای از زندگی شما هستیم. با ما باشید تا در این مطلب به خرید اقساطی ظرفشویی سامسونگ از طریق بای چک بپردازیم:

 

سامسونگ در کنار بای چک
بای چک این بار برای فروش اقساطی ظرفشویی، در کنار برند‌ مشهوری مثل سامسونگ فعالیت می‌کند. علاقمندان محصولات با کیفیت سامسونگ، می‌توانند از طریق ثبت نام در بای چک با اقساط 2 تا 24 ماهه، اقدام به خرید اقساطی ظرفشویی سامسونگ از نمایندگی های سامسونگ (طرف قرارداد بای چک) کنند. سقف ریالی خرید اقساطی ظرفشویی سامسونگ، در سایت بای چک نامحدود بوده و بسته به اعتبار مشتری متغیر است.

 

 

ظرفشویی سامسونگ؛ در اندازه‌ای متناسب برای خانه شما
ظرفشویی سامسونگ مثل سایر محصولات این شرکت با سابقه، در اندازه‌ای معقول برای خانه‌های امروزی طراحی شده‌اند. از این جهت نگران ابعاد این ظرفشویی نباشید. این محصول در هر اندازه‌ای که شما بخواهید توسط سامسونگ تولید شده و مناسب خانه‌های شما است.

طراحی زیبا با ماشین ظرفشویی سامسونگ
طراحی ظرفشویی سامسونگ، خاص و ساده در عین حال شیک است. از این بابت نگران نباشید، طراحی‌های این محصول به گونه‌ای است که به هر خانه‌ای با هر دکوراسیونی به راحتی هماهنگ می‌شود و زیبایی را پیشکش می‌کند.

عملکرد فوق العاده، عادت همیشگی سامسونگی‌ها
همه‌ی محصولات شرکت سامسونگ، عملکرد خوبی دارند. در خصوص ظرفشویی سامسونگ اما باید گفت که این محصول که آب و برق بسیار کمی هم مصرف می‌کند، با قابلیت شستشوی سریع و خودکار و سیستم خشک‌سازی خودکار در وقت شما به شدت صرفه‌جویی می‌کند. ظرفشویی سامسونگ بر خلاف بسیاری از نمونه‌های مشابه بدون آنکه به ظروف شما آسیب بزند، می‌تواند ظروف حساس شما را به بهترین نحو تمیز کند.

شرایط خرید اقساطی ظرفشویی سامسونگ
برای ثبت نام در بای چک و انجام خرید اقساطی ظرفشویی سامسونگ، باید شرایط زیر را داشته باشید:
- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی

شما پس از ثبت نام در بای چک و طی شدن مراحل اعتبارسنجی، مورد قبول بای چک قرار خواهید گرفت. اگر مستقیم از طریق سایت ما اقدام به ثبت نام کرده باشید، می‌توانید از تمام نمایندگی های سامسونگ طرف قرارداد بای چک، برای خرید قسطی ظرفشویی سامسونگ اقدام کنید.

همچنین اگر از طریق یکی از فروشگاه‌های وابسته به ما برای خرید اقساطی ظرفشویی سامسونگ اقدام کرده باشید، پس از اعتبارسنجی و صدور تاییدیه بای چک می‌توانید از همان فروشگاه مدنظر برای خرید اقساطی وارد عمل شوید.