خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا

 

اگر دنبال یک ماشین ‌لباسشویی به‌صرفه، با کیفیت و مجهز می‌گردید اسنوا برندی است که به خوبی نیاز شما را برآورده می‌کند و با توجه ویژه خود به این دوستان پاکیزگی تولیدات متنوع، زیبا و مدرنی را به بازار لوازم خانگی عرضه کرده است. لزومی ندارد که با فکر و خیالات در مورد قیمت‌های ماشین ‌‎لباسشویی خود را مضطرب کنید. بای چک کنار شما است تا با یک خرید اقساطی آسان، به دور از هرگونه نگرانی به ماشین‌ لباسشویی این برند ایرانی جذاب برسید.

اگر می‌پرسید چگونه؟ پس لازم است تا پایان این متن با ما همراه باشید تا هم از بای چک و هم از ماشین ‌لباسشویی‌های برند اسنوا بیشتر بدانید.

ماشین لباسشویی‌های اسنوا

اسنوا در عرصه تولید انواع لباسشویی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است و به خوبی با تجمیع امکانات مختلف در محصولات خود نیازهای شما را رفع می‌کند. ظرفیت دیگ‌های شست‌وشوی اسنوا در لباسشویی‌هایش متفاوت است که از حدود چهار یا پنج کیلوگرم شروع شده و تا 15کیلوگرم هم گنجایش دارند. طراحی‌ ماشین لباسشویی‌های اسنوا چشم‌نواز است و به خوبی در آشپزخانه‌ خریدارانش، خودی نشان داده و وجهه‌ای مدرن به آن می‌بخشد. این لباسشویی‌ها با برنامه‌های شست‌وشوی مختلف، کارایی بالایی دارند و از پس تمیز کردن البسه شما برآمده بدون آنکه موجب آسیب دیدن آنها شود.

خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا با بای چک

ویژگی‌‌‌های ماشین لباسشویی اسنوا

موتورهای بدون تسمه(Direct Drive): صدا و لرزش کمتری تولید می‌کند، مصرف انرژی را کاهش داده و باعث طول عمر بیشتر می‌شود.

خشک‌کن

صفحه نمایش LED

سیستم چرخش آب

تراز مصرف انرژی کم +++A و ++A

بخارشوی

قفل کودک

قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار

فناوری حباب‌ساز Air Bubble: با تولید حباب هوا، توانایی شست‌وشوی لباس را بیشتر و از آسیب زدن به پارچه و الیاف آن جلوگیری می‌کند و در نهایت با جذب بهتر مواد شوینده به تمیزی بهتر لباس‌ها می‌انجامد.

شست‌وشوی سریع

عیب‌یاب هوشمند

آبکشی اسلامی

شروع شست‌وشو با تاخیر

دیگ الماسه یا  Diamond Drum: عملکرد این دیگ باعث می‌شود که لباس‌ها در آن نخ‌کش نشود و از گیر کردن و چروک شدن آنها جلوگیری می‌کند. در نهایت فرایند شست‌وشو را نیز بهبود می‌بخشد.

سیستم ذخیره زمانی

سیستم ضد چروک، اتوکشی آسان

آبکشی اضافه         

قابلیت JetWash: آب و مواد شوینده را در هنگام شست‌وشو با نیروی زیاد روی لباس‌ها اسپری کرده و به این نحو باعث تمیزی بهتر و دقیق‌تر البسه می‌شود. همچنین این ویژگی در مصرف برق، آب و زمان صرفه‌جویی می‌کند.

نانو سیلور: با شروع فرآیند شست‌وشو، میلیاردها یون نقره آزاد شده که با حل شدن در آب، میکروب‌های موجود در آب و لباس‌ها را از بین می‌برند و باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود.

پیش شست‌و‌شو

دور خشک کن قابل تنظیم

بای چک

هزینه‌ زیاد لوازم خانگی هوش از سرتان می‌پراند و همین عامل سبب شده است که خریداران و متقاضیان این محصولات ضروری کمتر از پیش شوند. ماشین لباسشویی‌های خوش‌ساخت برند اسنوا هم از قاعده افزایش قیمت‌‌ها مستثنا نیستند. پس ممکن است شما با خود بگویید که دیگر توان مالی خرید این لباسشویی‌ها را ندارید ولی نگران نباشید بای چک به فکر همه شما هموطنان عزیز است و با فراهم کردن شرایط خرید اقساطی فوق‌العاده 2 تا 24 ماهه این امکان را ایجاد کرده تا در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

شما هموطنان عزیز در صورت داشتن هرگونه پرسش می‌توانید در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.