خرید اقساطی مایکروویو دوو

 

شاید در گذشته‌های نه چندان دور حضور وسایل رفاهی‌ مانند مایکروویو غیر ضروری جلوه می‌کرد ولی در عصر حاضر که فرصت برای خیلی از فعالیت‌ها اندک است و مولتی تسکینگ(چندکارگی) امان همه را بریده، حضور لوازمی مانند مایکروویو نه‌تنها دیگر کالایی لوکس محسوب نمی‌شود بلکه نیازما را به خوبی در زمانی کوتاه رفع کرده و حتی حضور خود را در آشپزخانه‌ها کاملا اجباری نشان می‌دهد. دوو برندی است که در تولید انواع مایکروویو عملکردی بی‌نظیر داشته و با ارائه محصولاتی متنوع و با امکاناتی فراوان در بازار این کالا، خودی‌نشان داده.

به ما خواهید گفت که دیگر خواب خرید لوازمی مانند مایکروویو را از برندهای معروفی مثل دوو نخواهید دید؟ اما پاسخ ما به شما صادقانه و قانع‌کننده خواهد بود. با خود می‌گویید چه پاسخی؟ و ما خواهیم گفت «بای چک»؛ شما می‌توانید با آگاهی یافتن از شرایط خرید اقساطی ما در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک با داشتن شرایط زیر ثبت نام کرده و از خرید قسطی خود لذت ببرید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

خرید اقساطی مایکروویو دوو از بای چک

مایکروویوهای دوو

مایکروویوهای شرکت دوو با گنجایش‌های متفاوت و انواع گوناگونی عرضه شده‌اند زیبایی ظاهری این محصولات چشم‌گیرند و با توجه به اندازه نه‌چندان بزرگ خود می‌توانند از عهده مجموعه‌ای از کارهای مختلف بر‌آید. پخت سریع انواع غذا، کبابی کردن، یخ‌زدایی، درست کردن کیک تنها تعداد قلیلی از توانایی‌های مایکروویوهای دوو است.

مایکروویوها با نیروی الکترومغناطیسی و با تولید امواج الکترمغناطیسی، غذا را گرم می‌کنند. مایکروویوها از نظر مصرف برق بسیار بهینه‌تر از نمونه‌های سنتی خود هستند و توان آنها معمولا در حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ وات است و به دلیل آنکه انرژی الکترومغناطیسی داخل به طور متمرکز به غذا می‌تابد، فرآیند طبخ سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

 

ویژگی‌های مهم مایکروویوهای دوو

مایکروویو دوو، تنها مایکروویوی است که دارای سخنگوی فارسی است، این مایکروویوها تمام مراحل پخت را به زبان فارسی توضیح می‌دهند. دوو مایکروویو سولاردوم خود را به این تکنولوژی مجهز کرده است. اما اهم ویژگی‌های مایکروویوهای دوو:

گریل(برشته‌کن): شیوه طبخ سنتی که با استفاده از گرمای هیتر گریل در قسمت بالا، پایین و پشت سطح غذا را قهوه‌ای و برشته می‌کند. دمای درون به شکلی است که برای طبخ به شیوه گریل مناسب است.

کانوکشن‌(هوای گرم): در این حالت غذا به‌صورت یکنواخت درست می‌شود و در وقت و انرژی صرفه جویی می‌شود.

تخمیر: تهيه سريع ماست يا تهيه سريع خمير مورد نیاز و آماده پخت.

سیستم تابش اشعه دوگانه با آینه مقعر: افزایش تمرکز تابش امواج الکترومگنتیک روی غذا تا آنها را از دو برابر تابش به چهار برابر تابش افزایش ‌دهد.

یخزدایی بر حسب وزن و زمان: توان یخزدایی گوشت، مرغ و خوراکی‌‎های دیگری که احتیاج به یخزدایی دارند؛ با توجه به وزن، زمان تعیین شده و مورد نیاز را انتخاب کرده و یخزدایی می کنیم.

پخت اتومات غذا و دسر ایرانی: می‌توان به غذاهایی مانند خورشت قیمه، ته‌چین، قورمه‌سبزی، کباب، برنج، کوکو سبزی و... اشاره کرد. در منوی دسر هم مواردی مثل: کیک، مربای هویج، قهوه ترک، شله‌زرد، کمپوت سیب و... به چشم می‌خورد.

پخت ترکیبی: با استفاده ترکيبی از کانوکشن، گريل و مايکروویو می‌توان به پختی سريع به همراه تمامی خصوصيات کل گرمادهنده‌ها رسید. 

اما برای خرید مایکروویوهای فوق‌العاده برند دوو بای چک شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه را برای همه هموطنان و همراه‌هان عزیز خود در نظر گرفته است. در صورت داشتن هرگونه سوال و پرسشی می‌توانید در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را دریافت کنید برای خرید مایکروویوها دوو همین حالا اقدام و برای ثبت‌نام روی لینک زیر کلیک کنید: