خرید اقساطی محصولات دکوراتیو

دکوراتیو نوعی معماری داخلی است که به بازآفرینی فضا می پردازد به گونه ای که هم زیبا و هم کاربردی باشد. کلمه دکوراتیو یا هنر تزیینی هدفش طراحی و ساخت اشیایی است که علاوه بر زیبایی، کاربردی هستند. دکوراتیو به عنوان یک حرفه، به قدمت تاریخ بشر است اما امروزه دکوراتیو در جهان ترکیبی از صنعت ساختمان سازی به علاوه هنر، فلسفه، جامعه شناسی، روان شناسی اجتماعی، اخلاقی، اقتصاد، جغرافیای طبیعی و انسانی، برنامه ریزی و توسعه اقتصادی و علوم طبیعی نظیر زیست شناسی و محیط زیست است.مفهوم استفاده از عبارت دکوراتیو چیست ؛ بیشتر از آن که برای معماری باشد، مربوط به طراحی داخلی است. البته بخشی از هنرهای تزیینی و زیبا را می‌توان در آثاری مثل تابلوهای نقاشی، مجسمه، عکس و.. دید. اما این اشیا بیشتر از اینکه در زندگی مورد استفاده باشند برای مشاهده و تحریک حس زیبایی شناسی در بیننده ایجاد می‌شوند. در طراحی داخلی از طیف وسیعی از اشیا استفاده می‌شود ولی برای شناسایی اشیا و اجسام دکوراتیو باید به دو نکته توجه کرد:

  1. برای ساخت شی دکوراتیو از ترکیب صنعت و هنر استفاده می‌شود.
  2. اجسام دکوراتیو علاوه بر زیبا بودن، کاربردی هستند.

برای ساخت اشیای دکوراتیو از موادی مانند سرامیک، چوب، شیشه، فلز و منسوجات استفاده می‌کنند. اجسام دکوراتیو خانه گاهی مانند کاغذ دیواری، ثابت و گاهی مثل انواع ظروف، آیینه و.. متحرک و قابل جابه‌جایی هستند. برخی از این المان های دکوراتیو عبارتند از:
-    منسوجات شامل بالشت ها، پتوها، کفپوش ها
-    ظرف ها شامل گلدان ها، بشقاب ها و کاسه های دکوری، سینی های رومیزی، سطل ها
-    اشیای تزئینی خرد شامل مجسمه های کوچک، یادگاری ها و یادبودها، تزئینات کلکسیونی کوچک
-    تزئینات دیواری شامل آثار هنری، آینه های دکوری، پرده های نقش دار
-    موارد متفرقه مثل شمع ها، گیاهان آپارتمانی، کتاب ها و مجلات

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید محصولات دکوراتیو را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی محصولات دکوراتیو مد نظر خود از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط این محصولات زیبا بنا به خواست شما مشتریان عزیز بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی محصولات دکوراتیو مد نظر خود نمایید و از داشتن دکوری زیبا در منزل و یا محل کار خود لذت ببرید.

 

خرید اقساطی محصولات دکوراتیوخرید اقساطی محصولات دکوراتیوخرید اقساطی محصولات دکوراتیو
</table><p style= 

 

 

" width="350" height="250" />
</table><p style= 

 

 

" width="350" height="268" />

خرید اقساطی محصولات دکوراتیو