خرید اقساطی انواع پرده زبرا و کرکره‌ای

پرده زبرا از جدیدترین انواع پرده‌های تزئینی میباشد که به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرد، تولید و مونتاژ پرده زبرا به صورت دوبل انجام می شود که این تکنولوژی امکان سایه و روشن شدن پرده را میدهد. این نوع پرده به تنهائی قابلیت انواع دیر از پرده‌‌های تزیینی و کاربردی دیگری چون پرده‌های شید رولی، کرکره ای و پرده های توری را فراهم میسازد، تنوع رنگ بالائی دارد و در طراحی دکوراسیون داخلی نقش برجسته ای را ایفا میکند. پرده زبرا یا پرده دبل رول درواقع ترکیبی از پرده شید رول و پرده کرکره بوده که از دو لایه موازی ، با ترکیبی از تور وپارچه تشکیل شده است و میتوان با تغییر زاویه بین دولایه و نوارهای میانی ، نور عبوری از پرده را تغییر داد .

 

خرید اقساطی پرده‌های زبرا

 

شما با بالا و پایین کردن پرده توسط نوارهایی که بر روی پرده قرار دارد میتوانید مقدار نور را به صورت دلخواه از 10 تا 50 درصد تنظیم نمایید و در صورت نیاز میتوان پرده را کاملا جمع نمود و از نور کامل خورشید بهره برد. این نوع پرده در کشور ما، ایران طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. آنهم به دلیل کارایی و نمای فوق العاده و منحصر به فرد این پرده. پرده زبرا سریعا جایگاه خود را در میان سایر مدل های پرده باز نموده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع پرده ترکیبی از پارچه های ساده ، طرح دار و پلیسه است و قابل استفاده در سالن پذیرایی ، اتاق های اداری و هتل ها می باشد .

پرده‌های زبرا در انواع طرحهای رومن، گلدار، پلیسه، اتاق کودک و... موجود است. طرحهای چشم نوازی که شما حتی میتوانید بعنوان قاب عکسی تزیینی از آن در خانه نیز استفاده کنید. شما میتوانید برای تنظیم نور فضای محیط می توانید با استفاده از غلتکی که بر روی پرده زبرا قرار دارد نوارها را به صورت دلخواه ، کنار یکدیگر قرار دهید . یکی از مهم ترین تفاوت های پرده زبرا و پرده شید این است که پرده شید از قابلیت سایه روشن برخوردار نمی باشد و تنها برای عبور دادن نور باز و بسته می شود . در صورتی که پرده زبرا این امکان را می دهد که بدون بالا و پایین کردن پرده ، به بیرون دید نداشته باشید .

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید انواع پرده زبرا را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی پرده‌ی زبرا، کرکره‌ای و یا هر مدل پرده‌ی دیگری که دوست دارید، بنمایید. مهلت بازپرداخت اقساط انواع پرده‌ی زبرا بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتریان عزیز متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه‌‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی پرده‌ی زبرای مد نظر خود نمایید.

خرید اقساطی انواع پرده زبراخرید اقساطی انواع پرده زبرا

 

خرید اقساطی انواع پرده زبراخرید اقساطی انواع پرده زبرا