خرید اقساطی چرخ گوشت بوش

چرخ گوشتهای بوش با طراحی شیک و زیبای خود مناسب خانم های باسلیقه میباشند. چرخ‌گوشتهای بوش با توان مصرفی 800 تا 3000 وات و میزان خروجی 2 تا 4.3 کیلوگرم در دقیقه میباشند. این محصول با تیغه‌های استیل عملکرد بسیار خوبی در چرخ کردن گوشت دارد. جنس تیغه‌ها، شبکه‌ها، سینی و لوله ناودانی این مدل از استیل بوده و با توجه به کیفیت و مرغوبیت بالای آنها انواع گوشت را به راحتی چرخ می‌کنند. بدنه ی این چرخ گوشتها از استیل ضد زنگ بوده که در برابر ضرفه محکم و مقاوم میباشند. همچنین به همراه این محصول، یک قطعه سوسیس‌ساز و کبه‌ساز نیز وجود دارد. دو عدد قطعه‌ی پنجره‌ای با سوراخ‌های درشت و ریز همراه دستگاه است که بسته به نوع مصرف می‌توان یکی را انتخاب کرد. همچنین برش دهنده ورقه‌ای توانایی برش ورقه‌ای انواع میوه، مرکبات و دیگر مواد غذایی را دارد. یک محور یدکی نیز با این محصول ارائه شده است.

چرخ گوشتهای بوش محدود به چرخ کردن گوشت نیستند، بلکه شما میتوانید انواع سبزیجات سیب زمینی و مرغ و ماهی را با آنها چرخ کنید اما تنها به این نکته توجه داشته باشید که مواد مورد نظر را به صورت قطعات کوچکتر تقسیم کرده و سپس عملیات چرخ کردن را آغاز نمایید. این چرخ گوشتها یکی از بهترین انتخاب ها با توجه به قیمت مناسب و قابلیت های که این دستگاه دارد میباشند. قدرت، توانایی و کیفیت چرخ گوشت بوش را به نمونه ای متفاوت ومنحصر به فرد در گزینه های ایده آل برای خرید تبدیل کرده است و همچنین طراحی زیبا و فوق العاده ان تواتسته مشتریان زیادی ر ا به خود جلب کند.

شما هوطنان گرامی اگر قصد خرید انواع چرخ گوشت بوش را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع چرخ گوشت از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط خرید انواع چرخ گوشت بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتری گرامی متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی چرخ گوشت بوش دلخواه خود نموده و از استفاده از آن لذت ببرید.

 

خرید اقساطی چرخ گوشت بوشخرید اقساطی چرخ گوشت بوشخرید اقساطی چرخ گوشت بوش