خرید اقساطی انواع کابینت آشپزخانه

اگر در فکر بازسازی آشپزخانه و یا ساخت آشپزخانه ای جدید هستید، پس حتما انتخاب نوع، جنس و طرح کابینت آشپزخانه یکی از دغدغه های فکری این روزهای شماست. خیلی مهم است که جنس ایده آلی را برای دربهای کابینتها انتخاب کنید. چرا که درب کابینت نه تنها در ظاهر آشپزخانه تاثیرفراوانی دارد، بلکه مسئول حفاظت از لوازم و در عین حال کابینتهای شماست.

از همین رو گزینه های متعددی برای انتخاب، پیش روی شما قرار می گیرد. برای ساخت کابینت آشپزخانه متریال‌‌‌‌های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرد. بدین ترتیب راحت تر می توانید متریال کابینت آشپزخانه تان را انتخاب کنید و طبق سلیقه تان آنها را در داخل آشپزخانه بچینید. گزینه هایی مثل چوب، فولاد ضدزنگ، نئوپان و ام.دی.اف همگی گزینه های خوبی هستند ولی با درنظر داشتن بودجه و سبک و مدل خانه و وسایلتان، باید تصمیم نهایی را بگیرید. 

امروزه در صنعت کابینت سازی از انواع چوب برای ساخت آنها استفاده میشود از جمله بلوط، افرای قندی، گردوی گرم سیری، گیلاس، توس زبان گنجشک، کاج، بامبو و... از جمله خوبیهای استفاده از جنس چوب در ساخت کابینت آشپزخانه، می توان به غیرسمی بودن و قابل تعمیر و قابل بازسازی بودن آن اشاره کرد. هر زمان که درهای کابینت به نظر شما کهنه شد، می توانید آن را لکه گیری کنید و یا از براق کننده و جلادهنده استفاده کنید و یا به رنگ دلخواهتان دربیاورید. درهای چوبی کابینت ها تنوع، رنگ و بافت های فراوانی دارند و طبیعی بودن جنس چوب، ظاهری متمایز به منزل شما می دهد. کابینت های چوبی، هم با دیزاین سنتی خانه جور است و هم با دیزاینی مدرن. تمیز کردن کابینت های چوبی هم اصلا کار سختی نیست. فقط نباید به سراغ مواد شوینده و پاک کننده اسیدی بروید.

خرید اقساطی انواع کابینت چوبی

 

از دیگر متریال سازنده انواع کابینت، فولاد ضد زنگ (استینلس استیل) میباشد که ظاهری شیک و مدرن دارد. کابینت هایی با جنس فولاد ضد زنگ، جلوه مدرن وزیبایی به آشپزخانه شما می دهند. البته این متریال گران قیمت است و برای استفاده از آن باید بودجه تان را نیز بسنجید. کابینت‌های فلزی قوی و مقاوم هستند. درهای استیل یا آلومینیوم می توانند برروی کابینت های چوبی نصب شوند.اگر چه معمولا سطح صاف فلزی برای درهای کابینت استفاده می شود؛ اما شما می توانید درهای طرحدار فلزی را هم انتخاب کنید. از جمله مزایای استفاده از کابینت‌های فلزی ظاهر بینظیر درهای، استحکام فوق العاده و مقاومت در برابر زنگ زدگی و لکه میباشد. گرما و رطوبت بر روی درهای فلزی کابینت تاثیری ندارند.تمیز کردن این متریال ها خیلی ساده هستند ولکه روغن به راحتی از روی آنها پاک می شود. برای خرید کابینت انواع دیگر متریال وجود دارد که هرکدام به نحوی ویژگیهایی دارند که برای مشتاقانشان جالب توجه میباشد.

خرید اقساطی انواع کابینت فلزی

 

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید کابینت در هر طرح و رنگ و جنسی را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی کابینت مد نظر خود از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت خرید اقساطی کابینت آشپزخانه بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتریان گرامی متغیر میباشد. هم اکنون میتوانید با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی کابینت دلخواه خود نمایید.

 

خرید اقساطی انواع کابینتخرید اقساطی انواع کابینتخرید اقساطی انواع کابینت