خرید اقساطی انواع کفپوش رولی و کفپوش تایل

یکی از المان‌های فوق‌العاده موثر در دکوراسیون داخلی، کفپوش است. این المان نه تنها زیبایی و جذابیت فضای خانه شما را دوچندان می کند بلکه محافظت از کف ساختمان را نیز برعهده دارد. کفپوش ها در انواع مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. هر کدام از آن ها با توجه به جنس خود دارای معایب و مزایای منحصر بفرد هستند و با توجه به بودجه افراد و سبک دکوراسیون منزل قابل انتخاب هستند.

کفپوش ها را معمولا در فضاهای اداری و تجاری استفاده می کنند که نیاز به شستشوی مداوم است. استفاده از کفپوشها در منازل مسکونی معمولا فقط در آشپزخانه‌ها که احتمال ریزش آب همواره وجود دارد، ممکن است. احتمالا واژه پی وی سی زیاد به گوش‌تان خورده و آن را بیشتر در کنار واژه‌هایی مانند در، پنجره و لوله می شناسید اما باید بدانید این ماده بسیار ارزشمند می تواند به عنوان کفپوش فضاهایی که با آنها سر و کار دارید نیز استفاده شود.کفپوش وینیل یکی دیگر از انواع کفپوشها هستند که نصب بسیار راحتی دارد. آنها بسیار با دوام و مقاوم در برابر رطوبت هستند و در انواع مختلفی از رنگ و سبک ارائه می شوند. وینیل، گزینه ای خوب برای مناطق پر رفت و آمد، از جمله آشپزخانه، ناهار خوری، زیرزمین و حمام است.
جنس وینیل از پلاستیک و معمولا پی وی سی، آکریلیک و دیگر پلیمرهای مشابه است. وینیل در حالت کلی استایل و مدل های متنوع و رنج قیمت و هزینه های متفاوتی را ارائه می دهد و در نتیجه از این نظر هم دست انتخاب کننده باز است و می تواند با خیال راحت از بین آن ها انتخاب کند.در سال های اخیر کفپوش پی وی سی به کالایی کاربردی برای بسیاری از طراحان داخلی و معماران تبدیل شده است؛ مخصوصا برای کسانی که طراحی فضاهای پررفت و آمد (فروشگاه ها) ،فضاهایی که نیازمند تمیزی هستند (بیمارستان ها) را بر عهده دارند.

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید اقساطی انواع کفپوش با جنس و طرحهای مختلف را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی کفپوش پی وی سی یا وینیل مورد نظر خود از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط خرید انواع کفپوش با توجه به خواست شما مشتریان عزیز بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی کفپوش مورد نظر خود نمایید و از یک دکور جدید و زیبا در فضای منزل و کار خود لذت ببرید.

 

کفپوش پی وی سی
خرید اقساطی انواع کفپوشخرید اقساطی انواع کفپوشخرید اقساطی انواع کفپوش