خرید اقساطی گوشی Note10 سامسونگ

 

برند خوش‌نام سامسونگ گوشی و فبلت‌‎های متنوعی را عرضه کرده است به طوری که برای هر سلیقه و نیازی موارد متعددی گوشی با کاربری، شمایل خاص و قیمت‌‎های مختلف وجود دارد تا بدین صورت نیاز مشتریان و بازار به خوبی برآورده شود.

یکی دیگر از هنرنمایی‌های زیبای شرکت سامسونگ Galaxy Note10 است؛ گوشی‌ای با نمایی جذاب و کارایی منحصربه‎‌فرد که در اوت 2019 معرفی شد.

مهم‌ترین ویژگی‌های Galaxy Note10

نمایشگر فبلت سامسونگ ۶.۳‌اینچ و نسبت اندازه صفحه‌نمایش به بدنه آن ۹۰.۹درصد است. Note10 از سیستم عامل اندروید 9.0‌(پای) و از رم قدرتمند 8گیگابایتی بهره می‎برد. قاب پشتی و جلویی آن شیشه‌ای و فریم آن آلومینیومی است. ابعاد این گوشی 151 در 71.8 در 7.9 میلی‌متری و وزنی 168گرمی دارد.

رزلوشن Note10 2280 × 1080 است که تصاویری باکیفیت و شفاف به کاربران خود ارائه می‌کند. حافظه داخلی دستگاه 256گیگابایت وCPU  آن هشت هسته‌ای‌ست. دوربین سه‌گانه دستگاه که در قاب پشتی Note10 به صورت عمودی قرار گرفته یکی دیگر از نقاط قوت آن است. این دوربین سه‌گانه متشکل از دو لنز 12مگاپیکسلی و یک لنز 16مگاپیکسلی است که ویژگی‌های آنها به خوبی همدیگر را در ارائه تصویر با کیفیت تکمیل می‌کند. دوربین سلفی گوشی سامسونگ ۱۰ مگاپیکسل دارد و اندازه دهانه دیافراگم آن  f/2.2است. قدرت فیلمبرداری Note10 2160p  با سرعت 60‌فریم در ثانیه است که این ساخته شرکت سامسونگ را برای فیلمبرداری مناسب می‌کند.

Galaxy Note10 از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند که این به معنای ضدگردوغبار و مقاوم بودن آن در آب تا عمق 1.5متری و برای 30دقیقه است. همراه Note10 قلم  S Penعرضه می‎‌شود و حسگر اثر انگشت محصول سامسونگ در زیرنمایشگر قرار گرفته است.

باتری این گوشی از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3500‌میلی‌آمپر ساعت است که قابلیت شارژ سریع 25‌واتی و شارژ سریع بی‌سیم 20‌واتی آن به خوبی از پس تامین به موقع انرژی باتری گوشی برمی‌آید.

حدود قیمتی Galaxy Note10 از ۲۰٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان تا ۲۵٫۵۴۲٫۴۰۰ تومان است.

شاید علاقه‌مند باشید که این محصول زیبا و کاربردی شرکت سامسونگ را تهیه کنید اما قیمت آن مانع از انتخاب شما شود. اما می‌خواهیم به شما هموطنان عزیز بگوییم که تنها کافی است که با بای چک و یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک همراه شوید تا بهترین‎ها را به سادگی در اختیار داشته باشید.
شما می‌توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی Note10 سامسونگ از سامانه بای چک به‌صورت اقساط کوتاه و بلند‌مدت 2 تا 24 ماهه کنید و در صورت داشتن هرگونه پرسش در این زمینه روی این لینک کلیک کنید. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه بای چک از خرید اقساطی گوشی سامسونگ Note10 خود لذت ببرید.