خرید اقساطی گوشی Y7p هوآوی

 

موفقیت پشت موفقیت! حالا نگاه‌ها بیشتر از گذشته به سمت برند هوآوی معطوف گشته است. سوالات بیشتری حول نام این برند چینی شکل گرفته؛ که چگونه به جایگاه کنونی خود دست یافته و آیا همچنان می‌تواند با توجه به تحریم‌هایی که شامل حالش شده است موقعیت فروش خود را حفظ کند؟ اما حالا این دسته از پرسش‌ها اهمیت زیادی ندارد. مهم‌ترین بخش، جلب توجه مشتری و اثبات کارایی و مقصود تولیدات این برند است؛ یکی از بازیکنان و تولیدات خوب این برند هم گوشی زیبای Huawei Y7p است.

بازیکنی خوش‌نفس که از دیدن ظاهر و رنگ جذاب آن هم لذت وافری خواهید برد و گرفتن این گوشی در دستانتان حس خوبی به شما می‌دهد. هوآوی گوشی Y7p را در فوریه 2020 به بازار عرضه کرده است و شما می‌توانید این گوشی زیبا را به آسانی و به صورت اقساطی از طریق بای چک خریداری کنید.

اقتصادی بودن از ویژگی تمام گوشی‌های هوآوی است و Y7p این گوشی میان‌رده هم از این قاعده مستثنی نیست. هوآوی با ارائه گوشی‌های متنوع میان‌رده به اصطلاح این بازار را قرق کرده است.

با ما همراه باشید تا از شرایط خرید اقساطی بای چک آگاه شوید و در مورد هوآوی Y7p هم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

خرید اقساطی گوشی Y7p هوآوی از بای چک

ویژگی‌های مهم هوآوی Y7p 

  • نمایشگر: این ساخته برند هوآوی صفحه نمایشی 6.39اینچی و پنل IPS LCD لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ دارد.  نسبت صفحه Y7p به بدنه آن 82.4درصد است و رزولوشن آن 720 در 1560 پیکسل است که وضوح و شفافیت بالایی را به کاربران خود ارائه می‌کند.

  • ظاهر: ضخامت Y7p هوآوی 8.1میلی‌متر و طول و عرضی 159.8 در 76.1‌میلی‌متری دارد. بخش جلویی آن از جنس شیشه و قاب پشتی و فریم آن پلاستیکی است که در مجموع وزنی 176گرمی به آن می‌دهد. Y7p شباهت‌هایی از نظر ظاهری، مخصوصا از روبه‌رو با گوشیNova 7i دارد.

  • باتری: این گوشی با یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000‌میلی‌آمپر/ ساعت تجهیز شده است که قدرت خیلی خوبی دارد می‎‌تواند با توان 5‌وات مثل یک پاوربانک دستگاه‌های دیگر را شارژ کند. شارژر آن نیز دارای قدرتی 10واتی است.

  • رم و حافظه داخلی: رم Y7p چهار گیگابایتی و حافظه داخلی آن 64‌گیگابایت است که البته امکان افزایش این حافظه هم از طریق درگاه سیم‌کارت دوم نیز وجود دارد.

  • دوربین: سه‌گانه جذاب این گوشی همراه فلش LED به صورت عمودی در قاب پشتی Y7p قرار گرفته‌اند و از نظر قدرت و ارزش، سطح گوشی را بالاتر آورده‌اند. دوربین اصلی این دستگاه 48مگاپیکسلی است که توانایی گرفتن عکس پانوراما و HDR را دارد و دیافراگم آن f/1.8 و لنزش واید یا عریض است، این دوربین همچنین قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز را نیز دارد.
    دوربین بعدی Y7p که دریچه دیافراگمی f/2.4 و لنز فوق‌عریض 17‌میلی‌متری دارد، هشت مگاپیکسل است. دوربین آخر هم با دو مگاپیکسل که1.75 میکرومتر سایز پیکسل‌اش است، دریچه دیافراگمی f/2.4 دارد که به سنسور تشخیص عمق تصویر نیز تجهیز شده است.
    دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی این گوشی هم قدرت عکاسی HDR را به رخ می‌کشد. توان فیلمبرداری این گوشی نیز  مسحور کننده است؛ Full HD و با سرعت 30فریم بر ثانیه.

  • سایر ویژگی‌ها: گوشی  Y7pمجهز به تراشه Hisilicon Kirin 710F(12نانومتری) که همکاری آن با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G51، ساختار و ترکیب خوبی را تشکیل داده است که این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند که از بازی‌های موبایلی بدون نگرانی از کندی سرعت، لذت ببرد. سیستم عامل این گوشی اندروید 9.0 (پای) است که قابلیت ارتقا نیز در آن تعریف شده است. حسگر اثر انگشت Y7p هم در قاب پشتی این گوشی جا خوش کرده.

  • قیمت: حدود قیمت از 3,670,000 تا 4,199,000 تومان است.

 

  از بای چک قسطی بخرید

اما برای داشتن این زیبای جذاب چینی(Huawei Y7p) ما بهترین راه‌حل را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از فشار و ناملایمات قیمت‌ها دور بمانید. بای چک با سقف نا محدود و شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه، موقعیت بی‌نظیر را برای همه متقاضیان در جای جای ایران عزیز فراهم کرده تا به آسانی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید.
در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی می‌توانید اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را دریافت کنید. دیدگاه‌های خود را در قسمت «نظرات کاربران» با ما به اشتراک بگذارید.

همین امروز ثبت نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید.