خرید اقساطی گوشی Mi8 Pro شیائومی

 

گوشی شیائومی می 8 پرو برای آن دسته از خریدارانی که به دنبال بدنه ای شیشه ای، رابط کاربری روان و حسگر اثر انگشت سریع هستند، یکی از بهترین انتخاب هاست. گوشی شیائومی Mi8Pro با تفاوت های کمی نسخه بهبود یافته می 8 می باشد. این مدل در سه رنگ طلایی، مشکی و خاکستری تیتانیومی تولید شده و در مدل تیتانیومی قاب پشتی به صورت شفاف بوده و میتوانید اجزای داخلی را مشاهده نمایید.

گوشی شیائومی می 8 پرو و نمایشگر

طراحی دوربین سلفی به صورت ناچ در بالا، سنسور اثرانگشت درون صفحه و بهبود آن دو تفاوت اصلی گوشی شیائومی Mi 8 Pro با دو نسخه قبلی خانواده خود یعنی می 8 و می 8 لایت است. یک نمایشگر 6.21 اینچی امولد و رزولوشن FHD پلاس به شما تصاویر باکیفیت و دقت رنگ بالایی میدهد. تلاش شده حاشیه ها باریک طراحی شوند و به همین دلیل از این نظر نیز دچار مشکل نخواهید شد.

گوشی شیائومی Mi 8 Pro و پردازنده

یکی از نقاط قوت گوشی Xiaomi Mi8Pro استفاده ازتراشه اسنپدراگون 845 و آدرنو 630 است که برای بازی های موبایلی یک عملکرد خوب به شما برمیگرداند. بازی با این گوشی بدون هیچ تاخیری انجام میگیرد.همچنین این دو تراشه با قدرت خود باعث میشوند پردازش به خوبی انجام و مصرف انرژی به مقدار زیادی کاهش پیدا کند. گوشی شیائومی می 8 پرو در دو نسخه 6/128 گیگابایت و 8/128 گیگابایت در بازار موجود است. همچنین اندروید به کار رفته نسخه 8.1 و رابط کاربری MIUI 10 در دسترس خواهد بود. 

دوربین گوشی Xiaomi Mi8Pro

در قاب پشت شاهد یک دوربین دوگانه با دولنز 12 مگاپیکسل هستیم. نکته مهم وجود لرزش‌گیر 4 محوره است تا تأثیر لرزش دست یا حرکت در هنگام عکاسی و فیلم برداری به کمترین میزان برسد. همچنین این مدل همانند می میکس 3 از قابلیت زوم دو برابری پشتیبانی می‌کند، این قابلیت ویژه برای عکس گرفتن از سوژه‌های دور به شما کمک خواهد کرد. در بخش سلفی نیز دوربین 20 مگاپیکسلی عکس‌های پرتره زیبایی از شما ثبت خواهد کرد.

گوشی می 8 پرو شیائومی وعملکرد باتری

در بخش تامین انرژی گوشی می 8 پرو شاهد یک باتری 3000 میلی آمپری با عمریک روزه شارژ هستیم. همچنین میتوانید برای شارژ آن از یک فست شارژ 18 واتی بهره ببرید.

برای خرید اقساطی گوشی شیائومی  می توانید از بای چک اقدام کنید. بای چک در زمینه فروش اقساطی خدمات منحصربفردی را ارائه می دهد . شما در سیستم بای چک می توانید از تعداد زیادی فروشگاه حضوری و اینترنتی که طرف قرارداد با بای چک هستند پس از تایید کارشناسان کالای خود را تهیه کرده و تا سقف 24 ماه فرصت تسویه مبلغ کالای خریداری شده را داشته باشید.

 نگاهی سریع بر مشخصات فنی Mi8 Pro

 ساختار

 -ابعاد        7.6×74.8×154.9 میلی‌متر

-وزن          177 گرم

-جنس بدنه     شیشه با فریم آلومینیومی

 صفحه نمایش

-نوع صفحه نمایش    Super AMOLED خازنی، 16 میلیون رنگ به همراه پوشش محافظ گوریلا گلس 5، پشتیبانی از HDR و DCI-P3

-سایز صفحه نمایش    6.21 اینچ (با نسبت صفحه به بدنه 83.8 درصد)

-رزولوشن             1080×2248 پیکسل – 402 پیکسل در هر اینچ

 دوربین   

 -رزولوشن دوربین    دوگانه 12 + 12 مگاپیکسلی

-امکانات               فلاش LED دوگانه، حالت HDR، فیلم‌برداری پانوراما، فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز dual pixel، زوم دو مرحله‌ای اپتیکال، لرزشگیر اپتیکال چهارجهته

-فیلم‌برداری           2160p در نرخ 60 فریم بر ثانیه / 1080p در نرخ 240 فریم بر ثانیه

-دوربین سلفی         20 مگاپیکسل (با پشتیبانی از حالت HDR و توانایی فیلم‌برداری 1080p در نرخ 30 فریم بر ثانیه)

پردازنده 

-چیپست       Qualcomm SDM845 Snapdragon 845 – 10nm

-پردازنده اصلی        هشت هسته‌ای

-پردازنده گرافیکی    Adreno 630

 حافظه    

 -حافظه داخلی         128 گیگابایت

-حافظه رم            6گیگابایت / 8 گیگابایت

-پشتیبانی از کارت حافظه       ندارد

 ارتباطات 

 -شبکه‌های ارتباطی     4G ،3G ،2G

-Wi-Fi              وای فای دوباند 802.11a/b/g/n، وای فای دایرکت، هات اسپات

-بلوتوث     نسخه 5.0 همراه با A2DP ،aptX HD ،LE و DLNA

-GPS      دارد به همراه A-GPS، گلوناس (GLONASS)، بیدو (BeiDou)، کواسی-زنیث (QZSS)، گالیلئو (GALILEO)

-NFC        دارد

-Infrared      دارد

- USB Type-C

 سایر مشخصات    

 -حسگرها   شتاب‌سنج، مجاورت، قطب‌نما، ژیروسکوپ، فشارسنج، اسکنر اثر انگشت (زیر صفحه)، تشخیص چهره مادون قرمز

-باتری      غیر قابل تعویض – لیتیوم پلیمر با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت (با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 سرعت 18 وات)

 -جک 3.5 میلی متری           ندارد

 -سیستم عامل      اندروید 8.1 اوریو به همراه رابط کاربری MIUI 10

 -رنگ بندی        مشکی، طلایی

 گوشیmi8 pro به کاربرانی پیشنهاد می شود که از طرفداران گوشی های پرچمدار بوده و قدرتمند بودن گوشی در تمامی موارد، برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

پس برای خرید راحت این گوشی  پرچمدار همین الان از طریق بای چک اقدام کنید .به این صورت که در آن ثبت‌نام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید .پس از آن کارشناسان ما فرم شما را بررسی کرده و در صورت دارا بودن شرایط لازم آن را تایید می نمایند.پس از تایید کارشناسان ,شما به راحتی می توانید کالای خود را به صورت اقساط  24 ماهه خریداری نمایید .

شرایط خرید اقساطی از بای چک

1. در اختیار داشتن شغل و سابقه شغلی مناسب

2. نبود چک برگشتی در حساب بانکی

3. دارا بودن قدمت حساب مورد قبول بای چک

4. حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید انجام شده

در صورت داشتن هرگونه سوال درباره خرید اقساطی از بای چک می توانید اینجا کلیک کرده  و پاسخ خود را در صفحه باز شده جدید بیابید.