خرید اقساطی یخچال فریزر بوش

بهترین یخچال فریزر را برای خانه‌ی خود می‌خواهید؟ از افزایش قیمت‌های لوازم خانگی سرخورده شدید؟

نگران نباشید! ما با بای چک، بهترین فرصت را برای بهترین خرید اقساطی عمرتان فراهم کرده‌ایم.

شما می‌توانید با دریافت تاییدیه‌ی بای چک، محبوب‌ترین یخچال فریزر‌ها را از معتبرترین برند‌ها مثل بوش، ال جی، سامسونگ و غیره را از بای چک و یا فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک بخواهید. 

با ما بمانید تا ضمن اطلاع از ویژگی‌‌های یخچال فریزر بوش با پیشنهادهای محشر بای چک برای خرید یخچال قسطی آشنا شوید.

 

یخچال فریزر بوش

 

ویژگی‌های یخچال فریزر بوش را بشناسیم:

  • طراحی و تناسب
    یخچال فریزر‌های بوش با طراحی‌های فوق‌العاده و تکنولوژی عالی برای هر سلیقه‌ای مناسب است. محصولات بوش آلمان به دقت طراحی شده‌اند و هر آنچه شما از یک وسیله برای آشپزخانه خود می‌خواهید، دارند.

  • عملکرد
    فناوری Vita fresh Plus در یخچال فریزرهای بوش، میوه و سبزیجات را دو برابر زمان معمول تازه نگه می‌دارد. این فناوری با کاهش میزان اتلاف مواد غذایی به محیط زیست، بسیار کمک  می‌کند. رطوبت در محفظه‌ Vita Fresh در سطح بالاتری نگه داشته می‌شود و بسته به نوع و مقدار مواد غذایی، می‌توان تنظیمات آن را به راحتی تغییر داد.

    به این ترتیب میوه‌ها و سبزیجات تا دو برابر زمان معمول تازه‌تر و با طراوت‌تر همچنین با حفظ ارزش غذایی مثل روز اول، باقی می‌مانند. همچنین یخچال فریزر بوش با سیستم فیلتراسیون AIRFRESH و همچنین سیستم های خنک کننده‌ی VITA FRESH  ،MULTI AIRFLOW ،SUPER COOL ایده‌آل‌ترین راه حل‌ها برای حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی را ارائه می‌کند.

    سری جدید یخچال فریزرهای بوش با بهره وری از رده بندی بالا در مصرف انرژی و تکنولوژی هوشمند، در هزینه‌های شما صرفه‌‎جویی می‌کند. با سری جدید یخچال فریزرهای بوش ذخیره بیشتر شاهد اتلاف انرژی کمتری خواهیم بود.

  • شرایط ثبت نام برای خرید اقساطی از بای چک
    اگر قصد خرید اقساطی یخچال فریزر بوش را دارید می‌توانید با ثبت نام در بای چک، می‌توانید اقدام به خرید یخچال قسطی از فروشگاه‌های تحت پوشش کنید. مهلت بازپرداخت اقساط یخچال فریزر بوش بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما متغیر است. برای ثبت نام در بای چک و خرید اقساطی یخچال فریزر بوش؛ روی لینک زیر کلیک کنید: