خرید قسطی به صورت آنلاین

بزودی تعداد بیشماری از فروشگاهها و وبسایتها در سراسر ایران همکاری خود را با بای چک آغاز خواهند نمود و مشتریان عزیز در سراسر ایران میتوانند با مراجعه حضوری به فروشگاههای فیزیکی در شهرهای کوچک و بزرگ ایران عزیز نیازهای مختلف خود را به صورت اقساط تهیه نمایند.

کوچکترین فروشگاههای شهرستانها نیز در رشته های مختلف مانند فروش لوازم خانگی ، صوتی تصویری، گوشی و موبایل ، موتور سیکلت، مبلمان و سیسمونی ، اسباب بازی و ماشین های شارژی کودک، دکوراسیون و خدمات تاسیساتی، خدمات ام دی اف و کابینت، آژانس های مسافرتی و بسیاری موارد دیگر که قابل شمارش نیست میتوانند با تماس با بای چک و تشکیل پرونده و پس از تماس کارشناسان ما و ارسال مدارک ،فروش اقساطی کالا یا خدمت خود را آغاز نمایند و همراه با ارتقاء فروش  ، در شرایط سخت فعلی خدمتی متمایز به هموطنان و همشهریان خود ارائه دهند.

بای چک معتقد است تمام هموطنان عزیز در سراسر ایران که دارای اعتبار قابل قبول هستند باید بتوانند کالا یا خدمت مورد نیاز خود را با صرف کمترین زمان ممکن تهیه نمایند.

بای چک این افتخار را دارد که در ظرف سه سال گذشته به مشتریان دوردست ترین روستاهای ایران نیز اعتبار داده و آنان توانسته اند با اخذ این اعتبار از فروشگاههای شهر خود یا فروشگاههای آنلاین خرید نمایند.....

منتظر خبرهای خوب بعدی ما باشید