خرید اقساطی انواع آبگرمکن و آبگرمکن‌های خورشیدی

آب‌گرمکن وسیله‌ای است که معمولاً برای گرم‌کردن آب بکار گرفته می‌شود. در مصارف خانگی از آب گرم شده اغلب برای شستن ظروف و پوشاک، استحمام، غذاپزی و گرم کردن محیط منزل استفاده می‌شود. در مصارف صنعتی اغلب از آب‌گرم‌کن‌هایی استفاده می‌شود که توان تولید بخار فوق داغ را داشته باشد. آبگرمکنها انواع مختلفی دارند، از جمله آب‌گرم‌کن زغالی، آب‌گرم‌کن نفتی، آب‌گرم‌کن گازی، آب‌گرم‌کن خورشیدی و آب‌گرم‌کن برقی. امروزه استفاده از آبگرمکن‌های خورشیدی، برقی و گازی رایجتر میباشد. بنابر متراژ ساختمان، ارتفاع از زمین و نوع مصرف، انتخابها متفاوت میباشد. یکی از بهترین راهکارهای تامین آبگرم مصرفی در ساختمانهای اداری و تجاری که نیاز به استفاده از آب گرم پر حجم و طولانی مدت ( مانند دوش حمام ) ندارند،بهره گیری از سیستمهای همیشه پایدار آبگرمکن خورشیدی می باشد. آبگرمکن های خورشیدی را بر حسب عملکرد می توان به سه دسته تقسیم نمود:

  • آبگرمکن خورشیدی ترموسیفونی: در آبگرمکن های ترموسیفونی هیچ گونه پمپی جهت جابه جایی آب تعبیه نشده و این عمل تنها با استفاده از انرژی خورشید انجام می پذیرد. مشکل عمده این سیستم یخ زدگی در فصول سرد است، به دلیل اینکه الزاماً باید منبع دو جداره آبگرم در سطحی بالاتر از کلکتور و در فضای خارج از ساختمان نصب گردد.
  • آبگرمکن خورشیدی پمپ دار تحت فشار: در آبگرمکن خورشیدی تحت فشار که دارای یک سیستم بسته جهت جابجایی سیال می باشد، از پمپ استفاده می نماید. جهت جلوگیری از یخ زدگی آب از ضد یخ استفاده می گردد. این آبگرمکن ها در مناطقی که اختلاف دمای روز و شب بالاست، کارایی کمتری دارند. مزیت این سیستم این است که می توان مخزن ذخیره را بصورت indoor و در داخل موتور خانه تعبیه نمود.
  • آبگرمکن خورشیدی برگشتی ثقلی : در آبگرمکن خورشیدی با برگشت ثقلی آب توسط یک سیستم بسته ، حرارت خورشید را جذب کرده و توسط یک مبدل حرارتی آب داخل مخزن را گرم می نماید . این سیستم تا زمانی که حرارت خورشید کافی باشد فعال می باشد ، در غیر اینصورت پمپ از کار افتاده و آب در اثر نیروی ثقلی به داخل مخزن تخلیه می گردد.

شما هموطن گرامی ساکن در هر شهر و روستایی از کشور عزیزمان که باشید میتوانید با ثبت نام خود در وب سایت بای چک اقدام به خرید اقساطی آبگرمکن مورد نظر خود از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت پرداخت اقساط آبگرمکن بنا به خواست شما مشتری عزیز بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در وب سایت بای چک اقدام به خرید اقساطی آبگرمکن مورد نظر خود کرده و آب گرم مصرفی خود را بسادگی و با آرامش تامین نمایید ...

 

خرید اقساطی آبگرمکنخرید اقساطی آبگرمکنخرید اقساطی آبگرمکنخرید اقساطی آبگرمکن
خرید اقساطی آبگرمکنخرید اقساطی آبگرمکنخرید اقساطی آبگرمکنخرید اقساطی آبگرمکن