خرید اقساطی آون دوقلوی استیل سامسونگ

مجموعه لوازم آشپزخانه سری شف سامسونگ، ترکیبی اندیشمندانه از زیبایی و کارایی ست. سری شف محصولات خانه و آشپزخانه سامسونگ ترکیبی از مهارتهاییست که یک آشپز حرفه ای همواره خواهان آن بوده است. محصولات جدید سامسونگ همگام با سبک زندگی امروزی، پاسخگوی نیازهای شما مشتریان به یک زندگی بینظیر میباشد. 

هدف از طراحی مجموعه لوازم خانگی شف Chef Collection فهماندن این نکته به مشتریان عزیز است که هر شخص میتواند در منزل خود با استفاده از وسایل پخت و پز سامسونگ یک سرآشپز باشد. آون دو جداره یا دوقلوی سامسونگ برای سبک زندگی امروزی کاربران ساخته شده است. آون های دوقلوی سامسونگ دارای جدا کننده بوده و از هر طبقه با دمایی متفاوت از طبقه ی دیگری میتوان استفاده کرده و در آن آشپزی نمود. بنابراین با استفاده از آون های دوقلوی سامسونگ میتوانید همزمان دو نوع غذا را با دو دمای مختلف طبخ نمایید.

 

آون دوقلوی سامسونگ

 

طراحی مدرن

نصب و راه اندازی همزمان دو آون و جایگری مناسب آنها در فضای میان کابینتها از  ویژگی خوب این آونهاست. فولاد ضد زنگ با طراحی بسیار زیبا در دو رنگ استیل تیره و نقره ای زیبایی را برای هر آشپزخانه به ارمغان می آورد.

 

آون دوقلوی سامسونگ

 

بخارپز کردن مواد غذایی

به کمک آونهای سامسونگ براحتی میتوانید غذای خود را بخار پز و یا مغز پخت کنید. با تعبیه کانال مخصوص رساندن آب به سیستم براحتی غذای خود را کاملا پخته و برشته کنید.

 

آون دوقلوی سامسونگ

 

قابلیت پخت و پز با دو دمای متفاوت

آون های سامسونگ با قابلیت پخت و پز چندین مدل غذا در دماهای مختلف راهی بازار شده اند. درآون های دوقلوی سامسونگ با وجود قابلیت تقسیم هر آون به دو محفظه ی جداگانه، غذاهای متنوعی را بپزید و از ظرفیت بالای محفظه ها شگفت زده خواهید شد.

 

آون دوقلوی سامسونگ

 

 

دستگیره های  LED آبی رنگ

دستگیره های  LED آبی رنگ به شما امکان تشخیص این موضوع را میدهد که بخوبی متوجه شوید که آیا آون شما روشن است یا خاموش.

 

آون های سامسونگ

 

برنامه های آشپزی حرفه ای

شما با کمک آون های سامسونگ میتوانید یک پیتزا را در دمای 750 درجه ی فارنهایت بپزید،در دمای بالا، متوسط و کم سه نوع دستور تهیه و پخت غذای گوشتی خواهید داشت و همچنین میتوانید علاوه بر پخت نان و شیرینی، غذاهایتان را بخارپز کنید.

آون های دوقلوی سامسونگ

 

شما همراهان گرامی اگر قصد خرید آون های دوقلوی سامسونگ را دارید میتوانید با ثبت نام خود در وب سایت بای چک اقدام به خرید اقساطی آون های دوقلوی سامسونگ در دو رنگ استیل نقره ای و یا تیره نمایید. بنا به خواست شما گرامیان مهلت بازپرداخت خرید اقساطی انواع آون بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نا خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی آون دوقلو در طرح و رنگ دلخواه خود نموده و از آشپزی و تدارک غذا با آن لذت ببرید.