خرید اقساطی اجاق‌ گاز دوو

 

اجاق گازها از مهم‌ترین المان‌های آشپزخانه‌ها به شمار می‌روند، از این رو بسیار مهم است که این رفیقان و همراهان همیشگی آشپزی را از کدام برند و با چه کیفیتی تهیه کنیم. برند دوو محصولات خوش‌ساخت و بادوامی را به بازار عرضه کرده، تنوع اجاق گاز در برند دوو بالا بوده و شما می‌توانید به راحتی بسته به نیاز خود یکی از محصولات این برند را تهیه کنید. لازم نیست غصه افزایش شدید و ناگهانی قیمت‌ها را بخورید ما از صعود قیمت ارز آگاه بوده و با ایجاد شرایط خرید اقساطی مناسب این امکان را فراهم آورده‌ایم تا در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

خرید اقساطی اجاق‌گاز دوو از بای چک

 

 اجاق گاز دوو

بدون شک اجاق گاز یکی از ضروری‌ترین اقلام هر خانه‌ است. خانواده‌ها برای طبخ و آماده‌سازی غذای خود به اجاق‌گاز نیاز مبرمی دارند و لازم است که توجه‌ای دقیق نسبت به انتخاب و خرید این محصول از خود نشان دهند. خوشبختانه برند دوو نیاز مشتریان و خریداران را به خوبی می‌شناسد و با آگاهی از آن، انواع اجاق‌گازهای خود را با هزینه‌های متفاوت روانه بازار کرده است.

 

انواع اجاق گاز

اجاق گازها شامل سه‌گروه رومیزی، توکار یا صفحه‌ای و اجاق گاز مبله هستند. گاز و فر در اجاق گاز صفحه‌ای از هم جدا است و باید جداگانه هر کدام از آنها خریداری شوند؛ این اجاق گازها فضای کمتری را به نسبت اجاق گاز مبله می‌گیرند. اجاق گاز رومیزی هم ارزان‌ترین نوع اجاق گاز است و برای پخت‌وپزهای ساده و کم مناسب هستند.

 

 مهمترین ویژگی‌های اجاق گازهای دوو

اجاق گازهای برند دوو طرفداران زیادی دارد، ظاهر محصولات این برند چشم‌گیر است و جلوه‌ای زیبا به آشپزخانه شما می‌بخشد. این برند با تجهیز اجاق‌گازهای خود به سیستم‌ سوخت‌رسانی ایتالیایی، فن کانوکشن و محفظه فر آنتی باکتریال شهرت زیادی کسب کرده است.
اجاق گازهای پنج شعله دوو رنگ‌های مختلفی دارد؛ بعضی از این اجاق‌گازها دارای پوشش خودتمیزشونده است، Self Clean که لعاب و پوشش دیواره داخلی محفظه فر است و قابلیت تعویض دارد، همچنین مزیت این پوشش بخار شدن چربی‌های روی آن در حرارت بالا است. این ویژگی کمک می‎‌کند که شما بتوانید به راحتی محفظه داخلی فر را تمیز کنید.
فن خنک‌کننده استفاده شده در اجاق گازهای دوو به خنک شوندگی فضای داخل فر سرعت می‌بخشد و به مهیا شدن دمای مناسب برای پخت و پزهای متعدد کمک می‌کند.
شعله زماندار یکی دیگر از توانایی‌های اجاق‌گازهای دوو است این تایمر دیجیتال بسیار مفید است و به ما کمک می‌کند تا در زمان مشخص و دلبخواه شعله را خاموش کرده و از سوختن غذا جلوگیری کنیم. این تایمر دیجیتال(دکمه‌ای یا لمسی) باعث می‌شود که ما بتوانیم بدون استرس از سوختن غذای‌مان به سایر کارهای خود برسیم.

برخی دیگر از امکانات اجاق‌گازهای زیبای دوو شامل موارد زیر است:

  • موتور جوجه گردان
  • فن انتقال حرارت   
  • المنت برقی          
  • سامانه طبقاتی داخل فر        
  • سیستم یخ زدایی
  • ولوم سلکتوری (چرخشی)    
  • دماسنج دیجیتالی    
  • قفل كودك 
  • درب گرمخانه کشویی                     

 

در آخر به شما هموطنان عزیز‌ پیشنهاد می‌کنیم که برای تهیه اقساطی اجاق‌گازهای دوو، این دوستان مهربان آشپزی در بای چک ثبت نام کرده ودر صورت داشتن هرگونه سوال در اینجا کلیک کنید.
شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه بای چک فرصتی عالی‌ست که اجاق‌گازهای این برند باسابقه را به آسانی خریداری کنید؛ برای ثبت نام می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید: