خرید اقساطی انواع آون دیواری سامسونگ

آشپزخانه ای زیباتر، طبخ غذایی بهتر

آون های دیواری توکار سامسونگ به زیبایی و خوبی غذاهایی که تهیه میکنید به نظر میرسند. توکار بودن این اجاق های دیواری کمک میکند که درهم و برهمی آشپزخانه ی شما کمتر بنظر برسد و به روشهای مختلف از آشپزخانه ی خود لذت ببرید. با یک آون تکی یا آون دوتایی و همچنین ترکیب یک آون با مایکروویو، انعطاف پذیری در آشپزی و کارایی آشپزخانه ی خود را افزایش دهید در عین آنکه آشپزخانه ی شما زیباتر بنظر میرسد.

 

 

آون های دیواری سامسونگ

 

آون هایی که به زیبایی با آشپزخانه شما یکدست میشوند

آونهای سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که به خوبی با کابینت آشپزخانه ی شما ترکیب میشوند. در بین مدلها و ترکیبهای رنگ مختلف آون های سامسونگ، شما میتوانید طرحی را انتخاب کنید که با آشپزخانه ی شما بیشترین هماهنگی را دارد و حس زیبایی را هر بار در درون شما تقویت کند.

آون دیواری سامسونگ

 

پخت و پز یکنواخت انواع غذا در آون های سامسونگ

 

 

آون دیواری سامسونگ

آون های تکی

پختن، جوشاندن و برشته کردن انواع غذا به کمک آون های سامسونگ زین پس راحتتر میشود. با حرارت دقیق مدنظرتان حتی میتوانید غذای خود را درون این آونهای سامسونگ بپزید. مهم نیست ظرف شما چه طرح و ابعادی داشته باشد. در هر ظرفی که مایل باشید درون این آونها میتوانید غذای خود را بپزید.

 

آون های دوتایی سامسونگ

در دماهای مختلف غذای خود را طبخ کنید. از سینی کلوچه گرفته تا ظرف حاوی بوقلمون، همگی را در آونهای دوقلوی سامسونگ پخت نمایید.

 

آون دوقلوی سامسونگ

 

آون دیواری سامسونگ

آون و مایکروویو سامسونگ

با نصب آون و مایکروویو سامسونگ در کنار هم میتوانید بخشی از غذای خود را در آون پخته و بخش دیگر آنرا در مایکروویو تهیه نمایید و از تهیه غذایی لذیذ با محصولات سامسونگ لذت ببرید.

 

آون دیواری سامسونگآونهای دیواری سامسونگ

 

غذاهای بخارپز اصیل

آون های دیواری سامسونگ مجهز به سیستم بخارپز بوده به صورتیکه هر زمان تشخیص دادید نیاز به افزودن آب بیشتر برای بخاکردن باکیفیت تر میباشد، میتوانید از محفظه ی منظور شده آب اضافه کنید.

پخت و پز مناسب

جدا کننده ی Smart Divider در آونهای دیواری و فرگازهای سامسونگ به شما این امکان را میدهد که درون محفظه ی یک آون، دونوع غذا با دو درجه حرارت متفاوت را در دو محفظه ی جداگانه پخت نمایید.

 

 

 

هوشمندانه بنگرید و آشپزی هوشمندانه داشته باشید

اتصال Wi-Fi به شما این امکان را میدهد که از راه دور آون (اجاق) دیواری خود را کنترل کنید. با امکان کنترل از راه دور آون های دیواری سامسونگ میتوانید از فرصت های مناسب بسیاری برای برنامه ریزی پخت وعده های غذایی خود استفاده کنید. بعنوان مثال هنگامی که در راه منزل هستید میتوانید آون خود را روشن کرده و گرم نمایید.

 

آون های دیواری سامسونگ

 

شما همراهان گرامی اگر قصد خرید انواع آون های دیواری سامسونگ را دارید میتوانید با ثبت نام در وب سایت بای چک اقدام به خرید اقساطی آون دیواری سامسونگ از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط محصولات سامسونگ  بنا به خواست شما گرامیان بین 2  تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی آون دیواری دلخواه خود نموده و از آشپزی با این محصول با کیفیت و زیبا لذت ببرید.