خرید اقساطی انواع اتوهای بخار صنعتی و خانگی

 در زمان های قدیم برای صاف کردن لباس ها از ابزارهای سنگی استفاده می شده است. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی اتوهای زغالی وارد منازل شدند که دارای مشکلاتی نیز بوده اند. این اتوها دارای محدودیت هایی بوده اند که ساطع شدن گاز می شدند. این مسائل باعث شد تا افراد به فکر ساخت یک اتوی برقی باشند که بتواند به عنوان یک لوازم خانگی کارآمد عمل کند. امروز با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از اتوهای برقی در بازار وجود دارد که شما می توانید بسته به سلیقه ی خود آن را خریداری کنید. این اتوها در اشکال مختلف و رنگ بندی های متفاوت به چشم می خورد. اگر بخواهیم طبقه بندی مناسبی داشته باشیم باید بگوییم که اتوها به 5 دسته کلی تقسیم می شوند که شامل: اتو بخار معمولی – اتوی پرسی – اتو با مخزن مجزای بخار و بخارگر می باشند.

اتو لباس یکی از پرمصرف ترین لوازم و وسایل موجود در هر خانه ای است که در هنگام خرید آن باید وسواس بیشتری به خرج دهید تا بتوانید محصولی مناسب، باکیفیت و با طول عمر مفید بخرید. برای اینکه اتو بتواند فشار بیشتری روی پارچه به ویژه لباس‌های پشمی داشته باشه باید کفش سنگینتر باشه ولی اتوهای بخار چون از بخار استفاده میکنن سبک‌تر هستن و کمتر پیش میاد پارچه بسوزه. این مدل‌ها هم از برق ۲۲۰ ولت استفاده میکنن و توانشون بین ۱۸۰۰ تا ۲۶۰۰ واته. معمولا طول سیمشون هم تا ۲٫۵ متر میرسه و میشه مخزن آبشون رو پر کرد. کف اتوهای بخار از سرامیک یا استیله و زیرش سوارخ داره.

اتوهای بخار انواع مختلفی دارند از جمله اتوپرسی، اتو با مخزن بخار جدا و... که برای خرید این محصول میبایست به مواردی چون توان مصرفی اتو بخار، جنس کف اتو بخار، وزن مناسب اتو بخار، طول سیم اتو بخار و قیمت آن. 

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید یکی از انواع اتو بخار را دارید میتوانید با ثبت نام خود در وبسایت بای چک اقدام به خرید اقساطی اتو بخار مورد نظر خود از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط خرید اقساطی انواع اتوبخار بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی انواع اتو بخار نمایید و از پوشیدن لباسهای مرتب و اتوکرده لذت ببرید.

 

 خرید اقساطی انواع اتو بخار خرید اقساطی انواع اتو بخار

 

خرید اقساطی انواع اتو بخار خرید اقساطی انواع اتو بخار