خرید اقساطی انواع میز ال سی دی

 بدون شک یکی از مهم ترین لوازم دکوراسیون، میزهای تلویزیون هستند. بنابراین میزهای تلویزیون نیز وسیله ای کاربردی و بسیار مهم در خانه هستند. این میزها در کنار دیگر مبلمان منزل، دکوراسیون کلی خانه را تشکیل می دهند و باید با یکدیگر در هماهنگی مناسبی بوده و هارمونی داشته باشند. امروزه میزهای تلویزیون در طرح های کلاسیک و مدرن وجود دارند که بر اساس سلیقه ی هر فردی انتخاب می شوند. همچنین لازم است که میزهای تلویزیون متناسب با ال سی دی ها  انتخاب شود تا بتواند با سبک و سیاق آن تقارن و هماهنگی داشته و در ساخت و طراحی یک دکوراسیون زیبا و مدرن تأثیر بسزایی داشته باشد.

برای انتخاب میز ال سی دی میبایست به تناسب اندازه های آن با تلویزیون خود دقت داشته باشید. اندازه میز اولین چیزی است که باید به آن توجه کرد چون هر میزی با هر تلویزیونی مناسب نیست. این موضوع بستگی به اندازه تلویزیون شما دارد. اگر تلویزیون تان ۴۸ اینچی است طبیعتا طول تلویزیون تان ۱۱۰ سانتی متر است و شما باید میزی انتخاب کنید که از هر طرف تلویزیون ۱۰ سانتی متر اضافه بماند. چون نمی توان تلویزیون را مماس با لبه های میز قرار داد؛ چرا که هم نا امن است و هم ظاهر زیبایی ندارد. همچنین میبایست جای قرار گرفتن میز را نیز درنظر بگیرید : میز میبایست وسط دیواری باشد که قرار است تلویزیون آنجا قرار گیرد.

برای انتخاب رنگ مناسب میز نیز میبایست رنگ کلی دکوراسیون منزل و البته خود تلویزیون را هم در نظر داشته باشید. در برخی خانه ها که کل دکوراسیون به یک رنگ تیره یا روشن خنثی است مثل سفید یا سیاه، انتخاب میز ال سی دی با رنگ متضاد می تواند جذاب و چشم نواز باشید. البته شما می توانید از رنگ های مکمل هم استفاده کنید. این نکته را درباره رنگ تلویزیون و میز آن در نظر داشته باشید که این دو نباید همرنگ باشند چون در این صورت هیچکدام جلوه ای را که باید داشته باشند، نخواهند داشت.

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید میز ال سی دی مد نظر خود را بصورت اقساطی دارید میتوانید با ثب نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی میز ال سی دی مد نظر خود از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. خوب است بدانید که مهلت پرداخت اقساط خرید اقساطی میز  ال سی دی بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی میز ال سی دی مد نظر خود نمایید.

 

خرید اقساطی میز ال سی دیخرید اقساطی میز ال سی دیخرید اقساطی میز ال سی دی