خرید اقساطی انواع لباس و پوشش دوچرخه سواری

بیشتر فعالیت‌های ورزشی برای بهتر ارائه شدن و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی لباس مخصوص خود را دارند. دوچرخه‌سواری نیز از این قائده مستثنی نمی‌باشد. از آنجا که دوچرخه‌سواری از یک سواری معمولی و گشت در شهر تا شرکت در مسابقات حرفه‌ای را شامل می‌شود؛ طبف وسیعی از لباس‌های تخصصی را در بر می‌گیرد. دوچرخه سواری هم مثل هر کار دیگری لباس مخصوص خودش را دارد. البته قرار نیست برای هر سواری شهری، مثل شرکت کننده‌های تور دو فرانس لباس بپوشید. بخصوص که لباس‌های دوچرخه سواری معمولا پر از نوشته و براق هستند. دلیل این جیغ بودن لباس، دیده شدن بهتر سوارکار توسط راننده‌های دیگر است.

پوشش کامل دوچرخه سواری شامل کلاه، دستکش، پابند، پیراهن، شلوار یا شورت، کفش و اسکارف میباشد. که داشتن کلاه از مهمترین ملزومات است. لباس مخصوص دوچرخه‌سواری با این ورزش بسیار سازگار است. لباس دوچرخه‌سواری با استایلِ سواری و خم شدن بر روی فرمان بسیار سازگار است. این به آن معنی است که پیراهن و کت بلندتر، پایین کمر را می‌پوشاند و ممکن است آزادی شما را محدود کند. آستین‌های لباس دوچرخه سواری به طور کامل آزادی عمل را در اختیارتان قرار می‌دهد. به دلیل این که لباس‌های دوچرخه‌سواری اغلب فیت و تنگ هستند، در هنگام دوچرخه‌سواری درون آن به شدت احساس راحتی می‌کنید. چرا که در هنگام پوشیدن آن‌ها به راحتی شکل بدن را به خود گرفته و شما مزاحمت لباس را حین سواری حس نخواهید کرد.

لباس دوچرخه‌سواری در زمان حرکت، همواره با شما حرکت می‌کند و آن را جزئی از بدن‌تان احساس خواهید کرد. این ویژگی به ویژه در قسمت پا بسیار اهمیت دارد. چرا که پاها بیشترین حرکت را در هنگام دوچرخه‌سواری خواهند داشت. به همین دلیل است شورت‌های دوچرخه‌سواری از پارچه لاکرا ساخته می‌شوند تا کشش لازم را فراهم کنند. 

لباس دوچرخه‌سواری در زمان حرکت، همواره با شما حرکت می‌کند و آن را جزئی از بدن‌تان احساس خواهید کرد. این ویژگی به ویژه در قسمت پا بسیار اهمیت دارد. چرا که پاها بیشترین حرکت را در هنگام دوچرخه‌سواری خواهند داشت. به همین دلیل است شورت‌های دوچرخه‌سواری از پارچه لاکرا ساخته می‌شوند تا کشش لازم را فراهم کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های دیگری که لباس دوچرخه‌سواری را برای این رشته مناسب کرده است، ویژگی ضد تعریق بودن آن‌ها می‌باشد. اگر با یک لباس معمولی تا بالای یک تپه کوچک دوچرخه‌سواری کنید متوجه خواهید شد که چرا لباس‌های دوچرخه‌سواری از پنبه ساخته نشده‌اند. هنگامی که شما عرق می‌کنید، عرق جذب لباس می‌شود و پس از اینکه خشک شد نم خواهند شد و لباس به شدت سرد خواهد شد. لباس‌های دوچرخه‌سواری معمولا از پارچه‌هایی دوخته می‌شوند که عرق با استفاده از گرمای بدن شما تبخیر می‌شود و اثری از خیسی آن باقی نخواهد ماند.لباس‌های دوچرخه‌سواری و به طور کلی ست کامل لباس دوچرخه سواری شامل دستکش‌هایی است که یک تکه پارچه پشمی در پشت خود دارند که در زمان عرق صورت یا آب ریزش بینی حین سواری، رطوبت آن‌ها را با دست پاک کنید.

شورت‌های دوچرخه‌سواری در قسمت خشتک دارای پد و فوم ضخیم می‌باشند که می‌تواند ضربات حین دوچرخه‌سواری را بگیرد. شاید از مهم‌ترین ویژگی شورت‌های دوچرخه‌سواری پد و لایه‌ای از پارچه نرم است که بر روی پوست شما قرار می‌گیرد. این ویژگی باعث می‌شود که در گرما و تا مسافت‌های طولانی بدون نگرانی از عرق سوز شدن دوچرخه سواری کنید. لباس‌های مناسب دوچرخه‌سواری می‌تواند با اطمینان از اینکه انرژی را هنگام سواری هدر نمی‌دهید، بهروه‌وری و سرعت شما را افزایش دهند. مهم‌ترین تفاوت لباس دوچرخه‌سواری این است که بسیار آیرودینامیک‌تر از لوازم معمولی می‌باشد و به سادگی با مقاومت هوا سازگار و هماهنگ است.

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید اقساطی انواع لباس و پوشش دوچرخه سواری را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی لباس دوچرخه سواری مورد نظر خود از فروشگاههای تحت پوشش بای چک نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط انواع لباس دوچرخه سواری بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتریان عزیز متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خریداقساطی پوشش دوچرخه سواری مد نظر خود از سامانه‌ی بای چک نمایید. 

 

خرید اقساطی انواع لباس دوچرخه سواریخرید اقساطی انواع لباس دوچرخه سواریخرید اقساطی انواع لباس دوچرخه سواری

 

خرید اقساطی انواع لباس دوچرخه سواریخرید اقساطی انواع لباس دوچرخه سواریخرید اقساطی انواع لباس دوچرخه سواریخرید اقساطی انواع لباس دوچرخه سواری