خرید اقساطی جاروبرقی دوو

 

خریدارانی که به بهترین‌ها و کیفیت اهمیت می‌دهند به خوبی برند دوو را می‌شناسند، از کاربری آسان و مناسب آن اطلاع دارند و این شرکت جزو اولویت‌های آنها محسوب می‌شود. دوو در زمینه تولید انواع لوازم خانگی سابقه خوبی دارد و مثل سایر تولیدات خود در عرضه جاروبرقی نیز بسیار خوب عمل کرده و محصولات باکیفیت و زیبایی را با توجه به نیاز مشتریان خود روانه بازار کرده.

می‌خواهید بدانید که چه ویژگی‌هایی این دوستان تمیزی را در خانه شما از سایر رقبا متمایز می‌کند، با ما همراه باشید تا معرفی‌ای اجمالی از جاروبرقی‌های دوو و نحوه خرید اقساطی آن در بای چک داشته باشیم:

خرید اقساطی جاروبرقی دوو از بای چک

جاروبرقی دوو

تمیزی و پاکیزگی برای هر خانه و خانواده ایرانی امری ضروری و مهم است که علاوه بر ایجاد حس خوب برای شما باعث کاهش بیماری و افزایش راحتی‌ نیز می‌شود. ولی برای رسیدن به این مهم باید چه کرد؟ دوو با تولید جاروبرقی‌های زیبای خود به خوبی جواب این سوال را داده است. زیبا، کم‌صدا و پرقدرت توصیفی برای جاروبرقی‌های این برند خوش‌نام است. آسان و بدون مشقت سطوح مختلف خانه خود را تمیز کنید و با وجود فیلترهای درون جاروبرقی‌های دوو لازم نیست نگران تولید گردو‌غبار اضافی باشید.

 

وِیژگی‌های مهم جاروبرقی‌های دوو

جاروبرقی‌های دوو با قدرت‌های متفاوتی به بازار عرضه شده که بازه‌ای در حدود 1500 تا 2500وات دارند. چرخ‌های قدرتمند محصولات دوو کمک می‌کند که این جاروبرقی‌ها به آسانی در سطوح مختلف جابه‌جا شوند. داشتن امکاناتی مانند گردش 360‌درجه‌ای لوله، خرطومی با انعطاف و مقاومت زیاد، دسته‌های ارگونومیک و سری‌های مختلف کمک می‌کند که شما به راحتی و باخیال آسوده به گوشه‌ها و نقاط کور خانه خود نیز دسترسی داشته باشید و از تمیز شدن این نواحی لذت ببرید. جاروبرقی‌های دوو دارای مخازن مناسب و جاداری بوده تا کار مشتریان خود را به خوبی راه بیاندازد. محصولات این برند غالبا کم‌صدا بوده و مزاحمتی ایجاد نمی‌کنند.

وجود  فیلتر ضد حساسیت هفت مرحله‌ای هپا در جاروبرقی‌های دوو نشان از توجه این برند به سلامتی و پاکیزگی هوای خانه مشتریان خود دارد. این فیلتر ذرات هوا را از خود عبور می‌دهد اما مانع از عبور و انتشار ذرات بزرگ‌تر از 0.03 میکرون می‌شود و بنابراین جاروبرقی‌هایی که دارای این فیلتر هستند موارد مناسبی برای خانواده‌هایی به حساب می‌آیند که ممکن است دارای افرادی باشند که به گردوغبار حساسیت دارند.
قدرت مکش جاروبرقی‌های دوو خوب و قابلیت تغییر قدرت مکش از روی بدنه نیز در این برند تعبیه شده. نشانگر پر شدن ظرفیت و به همراه تجهیزات جانبی از دیگر امکانات جاروبرقی‌های این برند دوست داشتنی است.

 

خرید اقساطی در بای چک

شاید با خواندن ویژگی‌های جذاب جاروبرقی‌ها دوو ترغیب شده باشید که یکی از این دوست‌داران تمیزی را در خانه خود داشته باشید. به شما می‌گوییم که نگران افزایش قیمت‌های لوازم خانگی نباشید. با داشتن شرایط خرید اقساطی در بای چک، می‌توانید در سایت ما یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی

در صورت وجود ابهام یا داشتن هرگونه پرسشی در اینجا کلیک کرده و جواب خود را دریافت کنید.

شرایط خرید اقساطی 2 تا 24 ماهه برای همه همراهان عزیز در بای چک فراهم شده است؛ برای ثبت نام می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید: