خرید اقساطی ساعت هوشمند

 

  شرکت سامسونگ محصولات خود را در چند سال اخیر بازارهای جهانی در اختیار شرکت اپل بوده ولی در چند سال گذشته   بهبود بخشیده و به یک رقیب برای شرکت اپل تبدیل شده است . ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 سومین نسل و کامل ترین محصول از ساعت های هوشمند سامسونگ به شمار می آید .  

  

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 دارای طراحی ظریف و زیبایی است و در مقایسه با ساعت های دیگر جمع و جور به نظر می رسد . فریم دور ساعت دو مدل آلومینیومی و فولادی دارد . لبه سمت راست ساعت دارای کلید های برگشت به عقبل ، هوم  و حفره میکروفن است  و سوراخ های میکروفن در لبه ی سمت چپ قرار دارند. در پشت ساعت نیز حسگر سنجش ضربان قلب قرار دارد و نام گلکسی واچ روی آن حک شده است . این ساعت دارای بند های زیبایی است که به راحتی توسط فشردن پین ها جدا می شود.

 https://www.bycheck.ir/Content/UserFiles/Images/5b165158b8b05Gear%20S3%20Frontier%20SM-R760.jpeg 


این ساعت همچنین دارای امکانات وای فای ، بلوتوث و LTE می باشد ودارای سه رنگ نقره ای ، مشکی و طلایی است .نمایشگر این ساعت از نوع سوپر امولد است و رزولشن 360*360  دارد . روشنایی نمایشگر در ده سطح تنظیم می شود و حتی زیر نور آفتاب خوانایی بالایی دارد .

 این ساعت مجهز به 4 گیگا بایت حافظه ی داخلی و 768  مگابایت رم است که از این لحاظ کمبودی ندارد . از دیگر مزیت های این ساعت واچ فیس های متنوع و جذاب آن است . حتی اگر واچ فیس های آن نتوانست شما را راضی کند می توان با استفاده از اپلیکیشن واچ فیس های بیشتری را دانلود کرد. ویجت های سامسونگ هم  طراحی جذاب و کاربردی دارند و با استفاده از آنها می توانید میزان ضربان قلب و استرس را بسنجید و وضعیت خواب وفعالیت های ورزشی را مشاهده کنید.

 

 

  

 

در این ساعت با سوایپ کردن به چپ می توانید به اعلان ها دسترسی داشته باشید و وضعیت  آب و هوا و تاریخ را مشاهده کنید .

 فعالیت ورزشی یکی از بخش های این ساعت است و پس از انجام فعالیت هایی مانند دویدن ، دراز نشست ، دوچرخه سواری و شنا ضربان قلب و میزان کالری مصرفی را اندازه بگیرید.

 از این ساعت می توان به عنوان mp3 نیز استفاده کرد با استفاده از اپلیکیشن galaxy wearable می توان آهنگ های روی گوشی را به ساعت منتقل کرد و از صریق هندزفری متصل شده به ساعت به آهنگ گوش داد . این ساعت طراحی زیبا دارد و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت می کند .  

  

 

 

شما همراهان گرامی اگر قصد خرید ساعت های هوشمند سامسونگ را دارید میتوانید با ثبت نام خود در وب سایت بای چک اقدام به خرید اقساطی ساعت های هوشمند سامسونگ نمایید. بنا به خواست شما گرامیان مهلت بازپرداخت خرید اقساطی ساعت های هوشمند سامسونگ بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نا خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی ساعت های هوشمند سامسونگ در طرح و رنگ دلخواه خود نموده و لذت ببرید.