خرید اقساطی صندلی ماساژور

آیا ازاسترس و تنش‌های روزانه‌تان خسته شد‌ه‌اید و به دنبال راهی برای به آرامش رسیدن می‌گردید؟ دلتان می‌خواهد به تمام تنش‌ها و سختی‌هایتان پایان بدهید و با نیرویی قوی به استقبال ادامه ‌روزتان بروید؟ بای چک به کمک شما می‌آیید تا تنها با استفاده از یک صندلی ماساژور به آرامش برسید.

صندلی ماساژور برای نخستین بار دردهه 1980 میلادی وارد بازار شد.

خرید اقساطی صندلی ماساژور از بای چک

حتما با خودتان می‌گویید مگر اینها از قیمت‌ها اطلاع ندارند اشتباه نکنید بای چک برای رفاه حال شما در این شرایط اقتصادی آماده است و برای شما عزیزان امکان خرید اقساطی صندلی ماساژوررا فراهم کرده است تا بتوانید آرامش را به ذهن وجسم خود بازگردانید.
یکی دیگر از مزیت‌های صندلی ماساژ و استفاده‌ آن در جهت سلامت جسمانی است که می‌توانید از آن برای درمان سیاتیک، کمردرد، آرتروز و مشکلات بدخوابی استفاده کنید. وعلاوه برآن برای پیشگیری از بروز بیمارهایی مثل واریس، کوفتگی عضلات بسیار مناسسب است که می‌توانید با خرید اقساطی صندلی ماساژور کمک بسیار زیادی به سلامتی خود کنید.
می‌توان از معتبرترین و بهترین برندهای آن به بن کر، آی رست، آی ریلکس و... نام برد.

قیمت صندلی ماساژور

قیمت صندلی ماساژور بسته به نوع آن متفاوت است که برخی از آنها ماساژ کامل بدن از پشت سر تا کف پاها را انجام می‌دهد اما در برخی دیگر ماساژ تمام قسمت‌های بدن صورت نمی‌گیرد. قیمت صندلی ماساژور بستگی به نوع انتخاب شما دارد و شما عزیزان می‌توانید به صورت خرید اقساطی صندلی ماساژور را از سایت بای چک دریافت کنید.


عوامل سازنده صندلی ماساژور

  • موتور آن که عاملی مهم و ضروری در کیفیت صندلی ماساژور است چراکه قدرت و شدت لازم در تامین کیسه‌های هوا و غلتک‌ها را فراهم می‌کند.
  • کیسه‌های هوا و غلتک‌ها که جاهای مشخصی از بدن را ماساژ می‌دهند و می‌توانند در جهت‌های مختلف حرکت کنند‌ و اعمال ضربه زدن، فشار، مالش را بر بدن افراد انجام می‌دهند.
  • برنامه ‌تنظیم ماساژ که به طور اتوماتیک برحسب قد و وزن فرد ماساژی مطلوب و ایده‌آل برای فرد انجام می‌دهد.
  • یکی دیگر از ویژگی های صندلی ماساژور قابلیت اسکن بدن، اتصال به بلوتوث ،قابلیت پخش موزیک وداشتتن اسپیکر است.

شما به سه روش زیر می‌توانید از طریق بای چک اقدام به خرید کالا قسطی کنید‌:

خرید اقساطی با چک

خرید اقساطی با سفته

خرید اقساطی از طریق کسر از حقوق

 

شرایط ثبت نام و قبولی در بای چک

برای ثبت نام در بای چک و یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک باید حائز شرایط زیر باشید: 
- داشتن قدمت حساب 
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید 
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

در صورت داشتن هرگونه پرسش در اینجا کلیک کنید و پاسخ خود را دریافت نمایید؛ شما می‌توانید به دو صورت کوتاه و بلند مدت 2 تا 24 ماهه پس از ثبت نام و طی کردن مراحل اعتبارسنجی به صورت قسطی صندلی ماساژور را خریداری کنید.