خرید اقساطی ظرفشویی ال جی

 

 

می‌خواهید از شر ظرف‌های کثیف خلاص شوید؟ نمی‌توانید از بین تنوع بازار، بهترین را انتخاب کنید؟ نگران نباشید! ما در بای چک، بهترین‌ ماشین ظرفشویی را در کم‌ترین زمان با بهترین شرایط خرید به شما معرفی می‌کنیم.

 

شما لایق بهترین‌ها هستید و ما هم با شما هم عقیده‌ایم. برای داشتن بهترین‌ها، به جای درستی آمده‌اید زیرا بای چک بهترین‌ها را فراهم می کند.

 

بای چک دست در دست برند‌های محبوبی چون ال جی، سامسونگ، بوش، دوو، اسنوا و غیره؛ امکان خرید اقساطی لوازم خانگی را در سراسر ایران فراهم کرده است. 

 

حالا به دور از نگرانی‌ سایرین از گرانی‌ 20 درصدی بازار لوازم خانگی، می‌توانید به بای چک تکیه کنید و تا سقف 24ماه، از خرید اقساطی بلند مدت لوازم خانگی لذت ببرید.

 

در این مطلب در کنارمان باشید تا این بار از ویژگی‌های ظرفشویی ال جی، قیمت محصولات ال جی و شرایط خرید اقساطی ظرفشویی ال جی از بای چک؛ مطلع شوید.

ظرفشویی ال جی


 

ظرفشویی ال جی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • طراحی ساده اما خاص
    شرکت ال جی به طراحی‌های زیبا و در عین حال ساده‌ی خود مشهور است. ماشین‌های ظرفشویی ال جی با خط و خطوط ساده و جذابی که برای لوازم خانگی خود طراحی می‌کند، دل بسیاری از طرفدارانش را برده است.

  • تناسب با زندگی شما
    مهم نیست شما چه سبک زندگی داشته باشید، همین که بخواهید در کمترین زمان با بهترین کیفیت تمیزی را برای ظرف‌هایتان به ارمغان بیاورید، ظرفشویی ال جی مناسب شما خواهد بود. ظرفشویی ال جی، با صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، بهترین انتخاب برای خانه‌های شماست.

  • عملکرد
    ظرفشویی ال جی، یک ماشین قدرتمند است که ظرف‌های شما را بدون جا گذاشتن حتا یک لکه به بهترین نحو تمیز می‌کند. عملکرد عالی ظرفشویی ال جی، طی سال‌ها بیشترین رضایت را نزد مشتریان خود کسب کرده است.

 

قیمت محصولات ال جی: ظرفشویی ال جی

در جدول زیر سه مدل از ظرفشویی‌های ال جی را که به ترتیب ارزان‌ترین،گران‌ترین و پرطرفدار‌ترین شناخته شدند، با مقایسه ویژگی‌ها و قیمت می‌بینید:

 

ظرفشویی ال جی

 

ارزان‌ترین مدل:D1452WFگران‌ترین مدل:
XD90DB
پرطرفدارترین مدل:
DFB512FP Quadwash
بدنه آلومینیوم با جنس داخلی استیل ضد زنگدارای 10 برنامه اصلی و 8 برنامه جانبی شستشو2 طبقه با 9 برنامه اصلی شستشو و 8 برنامه اضافه
14 نفره/ 220 ولت با میزان مصرف 9 لیتر آب14 نفره/ میزان مصرف آب 9 لیتر و تولید صدا 38 دسی بل14 نفره/ تولید صدا 46 دسی بل و 9 لیتر مصرف آب
14.200.000 تومان27.900.000 تومان15.350.000تومان


شرایط خرید اقساطی ظرفشویی ال جی چیست؟
برای خرید اقساطی ظرفشویی ال جی باید در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک باشد، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی

اطلاعات شما پس از ثبت نام، در درگاه اعتبارسنجی بای چک بررسی می‌شود. در صورت معتبر بودن حساب شما، کارشناسان بای چک برای شما امکانی فراهم می‌کنند تا بتوانید به وسیله تاییدیه بای چک؛ به راحتی کالای مورد نظر خود را تا سقف اعتبار تعیین شده به صورت اقساطی خریداری نمایید.