خرید اقساطی غذاساز بوش

اگر می خواهید تعریف ساده ای از غذاساز داشته باشید این جمله را در نظر بگیرید: «غذاساز می تواند ناجی شما باشد». این وسیله فوق العاده طی دهه ۱۹۶۰ میلادی معرفی شد.غذاساز  به ویژه برای روزهایی که مهمان زیادی خواهید داشت معجزه می کند. از وظایف اصلی غذاساز خرد کردن، آسیاب کردن، ورقه کردن، پوره کردن و مهم تر از همه مخلوط کردن است. ممکن است برای خرد کردن و ترکیب مواد کوکو سبزی بیش از نیم ساعت زمان لازم باشد. این در حالی است که با غذاساز این زمان به ۵ دقیقه کاهش می یابد. ساخت یک ظرف سالاد احتمالاً نیم ساعت زمان لازم دارد. با غذاساز کمتر از ۱۰ دقیقه وقت خواهد برد. غذاساز یا فود پراسسر Food processor یكی از وسایل برقی آشپزخانه است که در سال ۱۹۷۳ به بازار آمریکا معرفی شد و پس از مدتی این مخلوط کن برقی در سراسر جهان از جمله پرفروشترین وسایل خانگی برقی شد.

ممکن است به این فکر بیفتید که به جای غذاساز از مخلوط کن استفاده کنید. بهتر است از این فکر بیرون بیایید. مخلوط کن تنها برای مواد غذایی کاربرد دارد که بافت نرمی داشته یا درصد زیادی مایع داشته باشند. شما نمی توانید یک سیب زمینی جان سخت را داخل مخلوط کن بیندازید و انتظار نتیجه مطلوب هم داشته باشید. تیغه های متفاوت غذاساز به شما اجازه انجام طیف وسیعی از فعالیت ها را می دهد. در حالی که مخلوط کن تنها یک تیغه ثابت داشته و نمی تواند این خواسته ها را برآورده کند.

شما مشتریان گرامی اگر قصد خرید غذاساز بوش را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی غذا ساز بوش از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط خرید اقساطی غذا ساز بوش بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتریان عزیز متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی غذاساز بوش نموده و از استفاده از آن و سرعت بخشیدن به کارهایتان لذت ببرید.

 

غذا ساز بوشغذا ساز بوشغذاساز بوش