خرید اقساطی قهوه ساز تمام اتوماتیک بوش

اسپرسو ساز یا قهوه ساز تمام اتوماتیک بوش یکی دیگر از محصولات مدرن و پیشرفته شرکت معتبر بوش است این دستگاه با طراحی بی نظیر خود طعم دلپذیر یک قهوه اصیل را به شما هدیه می دهد. بدنه دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک بوش از جنس استیل با مقاومت بالا است که به راحتی قابل تمیز کردن میباشد. این دستگاه مناسب برای تهیه انواع قهوه از جمله اسپرسو، کاپوچینو و کافه لاته است. از این اسپرسوساز تمام اتوماتیک بوش می توان در منزل، هتل، کافه و رستوران نیز استفاده نمود.

یکی از ویژگی های این قهوه ساز بوش عملکرد One Touch است و این امکان را برای شما فراهم می کند تا تنها با فشار دادن یک دکمه قهوه خود را در اختیار داشته باشید. همچنین این قهوه ساز بعد از تنظیمات خودکار طبق برنامه ای که شما انتخاب کرده اید از طریق یک تکنولوژی نوین، قهوه و شیرگرم و یا شیر سرد را ترکیب کرده و نوشیدنی دلخواه شما را با بهترین طعم آماده می سازد. توان مصرفی این اسپرسوساز تمام اتوماتیک بوش ۱۵۰۰ وات است که در کمترین زمان نوشیدن یک فنجان قهوه رابرای شما به ارمغان می آورد..

یکی دیگر از امکانات منحصربفرد این دستگاه سیستم Individual Cup است این قابلیت امکان این را به شما می دهد تا از طریق صفحه نمایش با ۵ گزینه (خیلی کوچک، کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ) اندازه فنجان خود را انتخاب کنید و مقدار قهوه طبق اندازه فنجان مورد نیاز شما باشد. در این دستگاه سیستم Aroma Double تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد تا غلظت و حجم قهوه را طبق میل خود تنظیم کنید.

از دیگر ویژگی های این قهوه ساز اتوماتیک موارد زیر میباشند :

  1. Sensor Flow (دما و اندازه به طور خودکار طبق عطر و طعم نوشیدنی مورد نظر تنظیم می شود)
  2. Milk  Clean ( کل محفظه نگهداری شیر توسط این سیستم سریع و بهداشتی پاک می شود)
  3. Ceram Drive ( تمام لوله های بعد هر فرآیند دم کردن به طور کامل خالی می شوند)
  4. Calc’n Clean (تمیز کنندگی خودکار جهت جذب رسوبات و بقایای قهوه)
  5. Aroma Pro (تنظیم فشار مطلوب برای آسیاب کردن قهوه)
  6. تنظیم دمای قهوه (شما به طور دستی می توانید دمای قهوه را تا سه سطح مختلف تنظیم کنید.)

این اسپرسوساز دارای محفظه نگهدارنده قهوه است که باعث ماندگاری طعم و بوی قهوه می شود و همچنین مجهز به درجه حرارت قهوه، ظرف مخلوط قهوه، تنظیم زمان خاموشی، صفحه نمایشگر LCD، فیلتر آب و تنظیم سختی آب است این مزایا تنها بخشی از امکانات و قابلیت های این دستگاه می باشد.

چند مورد از مشخصات ظاهری این اسپرسوساز تمام اتومات بوش عبارتنداز: جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ با رنگ سیلور بوده که در کنار طراحی مدرنی که دارد جلوه خاصی به آشپزخانه و محل کار شما می بخشد که مسلماً مورد پسند کاربران قرار می گیرد. ظرفیت مخزن این دستگاه ۱.۷ لیتر بوده و دارای فیلتر Brite است این فیلتر قابل جدا شدن است.

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید اقساطی انواع قهوه ساز و اسپرسو ساز تمام اتوماتیک بوش را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی قهوه ساز تمام اتوماتیک دلخواه خود از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط قهوه ساز تمام اتوماتیک بوش بین 2 تا 24 ماه بنا به خواست شما مشتریان عزیز متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه ی بای چک اقدام به خرید اقساطی قهوه ساز تمام اتواتیک بوش نموده و از طعم بینظیر قهوه ی خود لذت ببرید.

 

قهوه ساز تمام اتوماتیک بوشقهوه ساز تمام اتوماتیک بوش