خرید اقساطی لباسشویی

 

یکی از مهمترین اقلام لوازم خانگی، ماشین لباسشویی‌ها هستند؛ محصولاتی که به عنوان نام‌آوران پاکیزگی شناخته می‌شوند و لازم است که هر خانواده با توجه به جمعیت و نیازش ماشین لباسشویی‌ای با کیفیت را برای خود تهیه کند. ماشین لباسشویی‌هایی که دوست‌دار محیط زیست هستند و مصرف آب و انرژی کمی دارند و دارای برچسب +++A هستند، صدای کمی تولید کرده و به بهترین نحو وظیفه خود را در امر شست‌وشوی لباس انجام می‌‎دهند. هدف اصلی لباسشویی‌ها شست‌وشوی دقیق و باکیفیت لباس است، به‌طوری که باکتری‌ها و آلودگی موجود در لباس‌های شما به طور کامل ازبین رفته و در کنار آن موجب آسیب دیدن یا نخ‌کش شدن البسه شما نشوند. این لباسشویی‌ها از فناوری نانو سیلور استفاده می‌کنند آنها با استفاده از نانو ذرات نقره به جنگ علیه آلودگی‌ لباس‌ها و بوی نامطبوع آنها می‌روند.
شما می‌توانید لباسشویی‌های مختلف با حجم و سایزهای گوناگون مانند لباسشویی‌های درب از جلو و یا درب از بالا و نوع دوقلو آن را به راحتی به صورت اقساطی از بای چک خریداری کنید.

مشتریان گرامی که از سرتاسر ایران قصد خرید اقساطی انواع ماشین لباسشویی با مارک‌های سامسونگ، دوو، اسنوا، بوش، ال جی، فریدولین، آبسال، هیوندای، زیرووات، پاکشوما و یا هر برند دیگری را دارند می‌توانند در سایت بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنند:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

و پس از دریافت تاییدیه بای چک، به‌صورت قسطی در مجموعه اقساط کوتاه و بلند مدت 2 تا 24 ماهه اقدام به خرید اقساطی ماشین لباسشویی مورد نظر خود از فروشگاه‌های تحت پوشش می‌کنید. سقف ریالی خرید اقساطی ماشین لباسشویی در سایت بای چک نامحدود بوده و بسته به اعتبار مشتری متغیر است. در صورت داشتن هرگونه سوال و پرسشی می‌توانید در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را در صفحه بازشده جدید دریافت کنید. پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات کاربران با ما درمیان بگذارید.

همین امروز اقدام به ثبت نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید.

 

خرید اقساطی لباسشویی از بای چک