خرید اقساطی لوازم خانگی هایسنس

 

از زمان شروع به کار شرکت هایسنس(Hisense) در سال ۱۹۶۹ این شرکت چینی با استفاده از علم و تکنولوژی‌های روز و همچنین نیروهای متخصص و ماشین‌آلات صنعتی مدرن به شکل روزافزون پیشرفت کرده، به صورتی که در حال حاضر با 13کارخانه تولیدی در چین و نزدیک به 40شرکت در قاره‌‌های مختلف در زمینه تولید‌ لوازم خانگی، دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا، گوشی‌های هوشمند، تبلت و... به فعالیت می‌پردازد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر چینگ‌دائو واقع در چین است. اما برای تهیه محصولات شرکت Hisense نباید نگران قیمت‌های فعلی بازار محصولات لوازم خانگی باشید زیرا بای چک با فراهم آوردن شرایط خرید اقساطی آسان امکان تهیه و خرید اقساطی لوازم خانگی هایسنس را مهیا کرده است.

خرید اقساطی لوازم خانگی هایسنس از بای چک

همانطور که گفته شد یکی از زمینه‌های تولیدی شرکت هایسنس، لوازم خانگی‌ است که در کنار سایر عرصه‌های تولیدی، هایسنس در این مورد نیز به خوبی عمل کرده و محصولات باکیفیت و کاربردی‌ای را به بازار عرضه کرده است. تلویزیون‌های LED و جذاب این شرکت نیز شهرت خوبی برای خودشان دست‌وپا کرده‌اند و متقاضیان زیادی دارند. شرکت هایسنس به المان زیبایی در کنار امکانات، توجه خاصی داشته و تولیدات آن جلوه مناسبی به خانه‌های متقاضیان این برند چینی می‌دهد. از دیگر محصولات این شرکت هم می‌توان به‌صورت خاص به جاروبرقی‌ها، کولرگازی، ماشین‌لباسشویی و یخچال و فریزر هایسنس اشاره کرد که محصولاتی مدرن و باکیفیت به حساب می‌آیند و رونق خوبی به بازار محصولات خانگی داده‌اند.

 

خرید اقساطی از بای چک

شاید در برهه فعلی تهیه و ابتیاع لوازم خانگی برای خیلی از آحاد جامعه دشوار باشد ولی بای چک با پیشنهاد خرید قسطی با سقف نامحدود و شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه برای همطونان عزیز، موقعیت عالی و مناسبی را برای خرید آسان فراهم کرده است.
شما می‌توانید در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

پس از احراز هویت و کسب تاییدیه بای چک شما می‌توانید اقدام به خرید اقساطی لوازم خانگی هایسنس کرده و از یک خرید قسطی آسان بهره ببرید. در صورت داشتن هرگونه ابهام یا پرسشی می‌توانید در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را در صفحه باز شده جدید مشاهده کنید. پیشنهادات و دیدگاه‌های خود را در قسمت نظرات کاربران با ما درمیان بگذارید.
برای آغاز فرایند خرید اقساطی لوازم خانگی هایسنس روی لینک زیر کلیک نمایید: