خرید اقساطی ماشین لباسشویی دوو

 

به دنبال لباسشویی برند مورد علاقه خود «دوو» از مغازه سرنبش خیابان به سمت مغازه دیگری می‌روید و مشغول چانه‌زدن با فروشنده‌ها می‌شوید، از کوچه‌ای به خیابانی دیگر و از آنجا وارد پاساژی تازه می‌شوید. در زیر نور خورشید و گرمای طاقت‌فرسای تابستان کلافه شده‌اید و نمی‌دانید چه کار بکنید، قیمت‌های عجیب و دور از ذهن لوازم خانگی باعث ناراحتی و خشم شما شده است ما با آگاهی داشتن از قیمت‌ها و نگرانی‌های شما به یاری‌تان آمده‌ایم تا شما را در این رویارویی نابرابر تنها نگذاریم.

نگران نباشید داشتن شرایط خرید اقساطی در بای چک آسان است و شما می‌توانید برای خرید اقساطی محصولات با کیفیت دوو از جمله ماشین‌لباسشویی‌های محبوب آن اقدام کرده و با ثبت نام در بای چک و یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک  و با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی 

خرید اقساطی ماشین لباسشویی دوو از بای چک

 

ماشین لباسشویی دوو

ماشین لباسشویی از لوازم خانگی و اقلام ضروری هر خانه‌ای محسوب می‌شود. بسته به نیاز و تعداد اعضای هر خانواده نوع و سبک خاصی از لباسشویی‌ها لازم است. دوو ازجمله برندهایی است که در تولید این محصولات عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و با سابقه مناسب خود در تولید لوازم خانگی شهرتی جهانی کسب کرده است. محصولات دوو با تنوع و قیمت‌های مناسبی عرضه شده تا متقاضیان این برند با خیال آسوده کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و از امکانات آن بهره ببرند.

 انواع لباسشویی‌های دوو
ماشین لباسشویی درب از جلو‌(اتوماتیک)
ماشین لباسشویی درب از بالا‌(پورتابل)
ماشین لباسشویی درب از بالا به همراه خشک کن‌(دوقلو)

مهمترین ویژگی‌های لباسشویی دوو

بسته به نوع ماشین لباسشویی شما امکانات و ویژگی‌های آن نیز تغییر می‌کند. در لباسشویی‌های این برند ظرفیت تولید شده از پنج کیلو تا 10کیلوگرم موجود است. علاوه بر ظاهر جذاب و مدرن این محصولات کارایی و تکنولوژی خیلی خوبی هم دارند.

وجود آپشن شستن سریع (Quick wash) این امکان را برای کاربران فراهم کرده که به سادگی البسه خود را با صرف زمانی کوتاه  به صورت روزانه بشویند. همچنین می‌توانید با توجه به نیاز خود گونه اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک این لباسشویی‌ها را تهیه کنید که کاربری‌ متفاوتی دارند.

لباسشویی‌های باکیفیتی در این برند موجود هستند که داری برچسب انرژی +++A یا ++A هستند که مقدار قابل توجه‌ای از مصرف انرژی شما را کاهش می‌دهند.

تنوع زیاد برنامه شست‌وسشو با توجه به جنس و نوع لباس هم یکی دیگر از امکانات این برند خوش‌نام است.

در برخی از این تولیدات دوو از موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می‌کند، استفاده شده است. و ماشین لباسشویی‌ها آن دارای پنل و صفحه نمایش لمسی هستند.

وجود نسل جدید درام (Emerald Drum) که از آسیب رسیدن به لباس‌ها جلوگیری می‌کند و اصطکاک کمی با دیواره لباسشویی در هنگام شستشو ایجاد می‌کند.

فناوری نانو سیلور که با استفاده از نانو ذرات نقره، باکتری‌های لباس را ازبین می‌برد. مزایای استفاده از سیستم سیلور نانو ازبین بردن بوهای نامطبوع، صرفه‌جویی درهزینه برق‌ و ایجاد منطقه خالی از باکتری است.

امکانات و ظاهر لباسشویی‌های برند دوو می‌تواند هرخریداری را به سمت خود جذب کند. پس برای خرید این ماشین لباسشویی این برند از طریق بای چک تعلل نکنید، اگر در روند ثبت‌نام یا سایر موارد سوال و پرسشسی دارید می‌توانید در اینجا کلیک کرده و به پاسخ خود برسید؛ بای چک به فکر تمام مشتریانش است و شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه را برای همه همراهان عزیز خود در نظر گرفته است؛ برای ثبت نام می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید: