خرید اقساطی مایکروویو اسنوا

 

مایکروویوها را می‌توان مدرن‌ترین محصولات آشپزخانه‌ها دانست. تولیداتی که امروزه ضروری جلوه می‌کنند و هر خانواده برای راحتی و رفاه بیشتر در خانه خود نیازمند یک مایکروویو خوب و با کیفیت است.

اگر از ما می‌پرسید که چگونه و از کجا می‌توانید یکی از این محصولات کارراه‌انداز را تهیه کنید، به شما خواهیم گفت که می‌توانید به آسانی مایکروویوهای شیک و کاربردی اسنوا را بدون نگرانی از هزینه‌های زیاد لوازم خانگی بخرید. با کسب اطلاع از شرایط خرید اقساطی در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

 

مایکروویوهای اسنوا

اسنوا در تولید لوازم خانگی درخشان عمل کرده و اسم و سابقه خوبی از خود بر جای گذاشته است. مایکروویوهای این برند نیز با عملکرد مناسب و ظاهر زیبایشان محصولاتی کاربردی برای آشپزخانه‌ها محسوب می‌شوند. آشپزی با این مایکروویوها دیگر کاری دشوار نیست و شما می‌توانید در زمانی کم یک غذای خوش‌طعم درست کرده و یا غذای خود را بدون نیاز به روشن کردن گاز به راحتی گرم کنید. مایکروویوهای اسنوا رفاه و آسودگی حال خریدارانش را می‌خواهد و زحمت پخت‌وپز را برای آنها کاهش می‌دهد.

ماکروویوها با تولید امواج الکترو مغناطیسی با نفوذ به عمق ماده‌ و ارتعاش مولکول‌های آب داخل آن غذا را سریع و به شکل یک‌نواخت از درون و بیرون گرم کرده و می‌پزد. این محصولات امکانات زیادی از جمله قابلیت گریل را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

مایکروویو اسنوا را با بای چک، اقساطی بخرید

ویژگی‌های مهم مایکروویو اسنوا

قابلیت یخ‌زدایی: با استفاده از این ویژگی می‌توانید به آسانی موادغذایی منجمد را در زمانی کوتاه یخ‌زدایی کنید. زمان مورد نیاز برای یخ‌زدایی با توجه وزن ماده غدایی‌ تعیین می‌شود.

محفظه سرامیکی   

زمان‌بندی پخت

هشدار اتمام پخت 

تکنولوژی تابش امواج از چند جهت      

عملکرد هوای داغ فوری (5 دقیقه ای) 

بوگیر (بوزدایی)     

پخت گریل: از طریق المنت پشت، بالا و پایین است که برای ترد و برشته‌کردن سطح بیرونی غذا مناسب است.

عملکرد گرم نگهداشتن غذا 

عملکرد ثبت برنامه پخت به دلخواه مشتری        

دسترسی آسان به منو با ولوم گردشی 

عملکرد پخت سریع پیتزا     

کانوکشن(پخت با هوای گرم): باعث مغز‌پخت‌‎شدن غذا می‌شود. به عبارتی استفاده هدایت شده گرما برای پخت زودتر غذا، با حفظ تازگی و طراوت آن است و در نهایت با كاهش مصرف انرژي نیز همراه است.

پخت ترکیبی         

بخارپز

سرخ‌کن

پخت اتوماتیک

پخت اتوماتیک غذای ایرانی 

سیستم بخارشو     

محفظه استیل مقاوم

صفحه نمایش لمسی                                              

 

اگر قصد خرید مایکروویو اسنوا را دارید می‌توانید از شرایط ویژه اقساطی 2 تا 24 ماهه استفاده کرده و این محصول را خریداری کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال  می‌توانید در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را پس از باز شدن صفحه جدید دریافت کنید.

همین امروز ثبت‌نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید.