خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ

 

شاید تا چند سال پیش، مایکروویو یک کالای لوکس به حساب می‌آمد، اما امروز دیگر با نیم نگاهی به وضعیت زندگی‌ها، می‌دانیم که داشتن مایکروویو از ضروریات است.

سر شلوغی‌ها و کار و بار زندگی‌های روزمره‌، گاهی فرصت غذا خوردن را هم حتی از ما می‌گیرد. در چنین دنیایی بیراه نیست اگر «زمان» را بیش از پیش رمز موفقیت و وسیله‌ای که در زمان ما صرفه‌جویی کند را، مثل طلا ارزشمند بدانیم.

این روز‌ها اما طبق آخرین اخبار مرتبط با بازار لوازم خانگی، محبوبیت مایکروویو کار دست متقاضیانش داده و قیمت این کالای دوست داشتنی حتی تا بیش از 16 میلیون هم گزارش شده است! ممکن است این اخبار شما را هم مثل خیلی‌های دیگر از خرید مایکروویو منصرف کرده باشد...

اما دیگر نگران نباشید! شما، بای چک را کنارتان دارید. بای چک دست شما را می‌گیرد و سد قیمت‌ها را با ارائه خدمات خرید و فروش اقساطی، می‌شکند. 

بای چک در این مطلب به مایکروویو سامسونگ پرداخته است. با ما بمانید تا در ادامه دلیل برتری این محصول به سایر رقبا، قیمت مایکروویو سامسونگ، طرز استفاده از مایکروویو سامسونگ، انواع روش‌های خرید اقساطی مایکروویو از بای چک و شرایط ثبت نام در بای چک را بدانید.

 

 

  • چرا مایکروویو سامسونگ طرفداران زیادی دارد؟
    سامسونگ که یکی از برند‌های شناخته شده و محبوب بین مردم جهان است با ارائه محصولات با کیفیت، بازار رقابت را بار‌ها مغلوب خود کرده است. خیلی ساده دلیل این محبوبیت را می‌توان در چند نکته کلیدی که سامسونگ همیشه به آن توجه دارد، خلاصه کرد:
  • مقاومت و دوام بالای این محصول
  • فضای داخلی لعاب کاری شده و آسان تمیز شدن آن
  • قدرت برق بیشتر و 30درصد گرم‌تر از سایر مایکروویو‌ها
  • تنظیم خودکار زمان پخت غذا
  • عدم خشک کردن غذا

  • مایکروویو سامسونگ برای چه کسانی مناسب است؟
    مایکروویو سامسونگ برای هر کسی که دنبال کالایی با دوام باشد، مناسب است. مایکروویو‌های شرکت سامسونگ حداقل تا 10 سال عمر مفید دارند.

  • قیمت مایکروویو سامسونگ و طرز کار آن
    در خصوص قیمت مایکروویو سامسونگ باید گفت همچنان که کیفیت در کالاهای این شرکت لحاظ شده، قیمت به مراتب نسبت به سایر رقبا ارزان‌تر و معقول‌تر به بازار ارائه شده است. همچنین طرز کار با مایکروویو سامسونگ در نگاه کلی از سایر شرکت‌های فعال در این زمینه، آسان‌تر و کاربرپسند‌تر است.

  • روش‌های خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ از بای چک
    شما به سه روش زیر می‌توانید از طریق بای چک اقدام به خرید کالا قسطی کنید:
  1. خرید اقساطی با چک
  2. خرید اقساطی با سفته
  3. خرید اقساطی از طریق کسر از حقوق

  • شرایط ثبت نام و قبولی در بای چک
    برای ثبت نام در بای چک و خرید اقساطی مایکروویو، باید شرایط زیر را داشته باشید:
    - داشتن قدمت حساب
    - داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
    - نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی

    شما پس از ثبت نام در بای چک و طی شدن مراحل اعتبارسنجی، اگر شرایط ذکر شده را داشته باشید؛ مورد قبول بای چک قرار خواهید گرفت. اگر مستقیم از طریق سایت ما اقدام به ثبت نام کرده باشید، می‌توانید از تمام نمایندگی های سامسونگ طرف قرارداد با بای چک، برای خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ اقدام کنید.

    همچنین اگر از طریق یکی از فروشگاه‌های وابسته به ما برای خرید اقساطی مایکروویو سامسونگ اقدام کرده باشید، پس از اعتبارسنجی و صدور تاییدیه بای چک می‌توانید از همان فروشگاه مدنظر برای خرید اقساطی وارد عمل شوید.