خرید اقساطی محصولات جی پلاس

 

با اوج گرفتن تحریم‌ها، این شرکت‌های داخلی و ایرانی بوده‌اند که با قدرت و انرژی بیشتر با خدمات و تولید خود، یاری‌رسان و همراه مردم عزیز خود بوده‌اند.
شرکت‌های خوبی مانند جی پلاس(G plus)، اسنوا و... که با انواع محصولات خود زندگی را در این شرایط سخت برایمان آسان‌تر کرده‌اند. اما برای رفاه بیشتر هموطنان عزیز و برای تهیه این محصولات با کیفیت کافی است با بای چک همراه شوید و با توجه به شرایط خرید اقساطی ما، محصولات جی پلاس را بدون دغدغه از افزایش قیمت‌ها به صورت قسطی و ساده تهیه کنید؛ در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

 محصولات جی پلاس(G plus)

محصولات جی پلاس(G plus) به دلیل سال‌‎ها همکاری با شرکت کره‌ای ال‌جی از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند. تولیداتی که در همه عرصه‌ها از لوازم خانگی گرفته تا سایر محصولات فنی و رفاهی حضور پر رنگ خود را نشان داده و با کارایی و قیمت‌های مناسب خود حق انتخابی مناسب را برای خریداران فراهم کرده‌اند.

تلویزیون: شاید بیشترین میزان تنوع در این برند را بتوان در تلویزیون‌های آن مشاهده کرد. تلویزیون‌هایی با اندازه و امکانات متفاوت که گام‌به‌گام با تکنولوژی‌های روز دنیا پیش‌رفته‌اند و با تصاویری شفاف خریداران را مبهوت می‌کنند. به عنوان مثال می‌توان به ویژگی‌هایی مانند: کیفیت تصویر Ultra HD 4K، قابلیت اتصال هوشمند به کامپیوتر، Surround -صدای فراگیر، اتصال بی‌سیم به وای‌فای، Mobile Connection، مرورگر اینترنت و... اشاره کرد.

تلویزیون، اسمارت بورد و مانیتور جی پلاس را قسطی از بای چک بخرید

مانیتور: مانیتورهای تولیدی جی پلاس نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و انتخابی خوب برای کاربران به حساب می‌آید. و دارای ویژگی‌هایی مانند: پنل VA، روکش مات‌(Anti-Glare) که از انعکاس نور جلوگیری می‌کند، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا، پورت HDMI و رزلوشن Full HD است.

اسمارت بورد: جی پلاس به فکر ما بوده و برای محیط کار و برای تدریس و تحلیل امور مختلف دست به تولید تخته‌های هوشمند پیشرفته و با کیفیتی زده که در مورد آموزش و تحصیل هم امکانات خوبی در اختیار داشته باشیم. این بوردها با اندازه‌هایی در حدود 65، 75، 86 اینچی با رزلوشن 3840 در 2160 تولید می‌شود. با حافظه داخلی 16‌گیگابایتی و مقدار رم سه‌گیگابایتی و همچنین قلمی مخصوص که همراه این بورد وجود دارد، این تخته هوشمند به خوبی شما را در امر تدریس کمک می‌کند. صفحه‌نمایش آن لمسی بوده و سرعت و دقت‌ آن نیز بالا است. در پشت بورد هوشمند دو درگاه USB وجود دارد و در کنار آن پورت Touch-USB و درگاه HDMI قرار گرفته. صفحه مات این دستگاه باعث شده که نور در آن بازتاب نداشته باشد و نوشته‌ها و تصاویر به خوبی در آن دیده شوند.

ماشین‌ ظرفشویی: ظرفشویی‌های جی پلاس هم مثل سایر تولیدات آن به خوبی نیاز کاربران خود را رفع کرده و با مصرف کم آب و برق خود را دوست طبیعت معرفی می‌کند. برخی از ویژگی‌های مهم آن شامل: تولید صدایی در حدود چهل دسی‌بل، شست‌وشوی سریع 30دقیقه‌ای، شست‌وشو با نصف ظرفیت، قفل کودک، سبد قاشق و چنگال، موتور هوشمند BLDC، شست‌وشوی همزمان ظروف مختلف، قابلیت شست‌وشوی خودکار، است.

 

ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی جی پلاس را با بای چک قسطی بخرید

ماشین لباسشویی: جی پلاس انواع مختلف و با کیفیتی از لباسشویی‌ها را هم با توجه به نیاز خریداران به بازار عرضه کرده است. برخی از ویژگی‌های مهم این لباسشویی‌های خوش‌ساخت و زیبای جی پلاس شامل این موارد است: رتبه انرژی +++A، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، موتور اینورتر قدرتمند با سرعت چرخش 1400دور در دقیقه، قفل کودک، شست‌وشوی سریع دست‌شوی، صفحه کنترل لمسی، برنامه شست‌وشوی سریع، برنامه شست‌وشو لباس‌های رنگی، قابلیت ضد چروک لباس‌ها، برنامه شست‌وشو لانژری و...

 

یخچال فریزر: این برند در تولید یخچال فریزر هم با توانمندی مخصوص خود پیش‌رفته است. انواع ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزرهای بالا یا فریزر پایین که در رنگ‌های سفید و سیلور موجود هستند را تولید کرده‌اند. خصوصیات مهم این یخچال فریزرها مثل مصرف انرژی کم ++A، کمپرسور اینورتر، طراحی مدرن با عایق پیشرفته، تکنولوژی گردش چندگانه هوای تازه، سرمایش سریع، نمایشگر ال‌ای‌دی و... اشاره کرد.

یخچال فریزرهای جی پلاس را با بای چک قسطی بخرید

 

کولرگازی: برند جی پلاس در تولید وسایل سرمایشی به خوبی عمل کرده و در این عرصه نیز با تنوع و کثرت تولید به خوبی پاسخگوی نیاز متقاضیان بوده است. کولرهای گازی مجهز به اینورتر مصرف برق کمتری به نسبت سایر مدل‌ها دارند که با کم کردن دور موتور باعث ایجاد تعادل انرژی می‌شود. حسگر هوشمند در این دستگاه‌ها می‌تواند با نظارت بر حرکت، مصرف انرژی را تا 13‌درصد کاهش دهد. پخش و پرتاب چهارجهته باد،  هوایی یک‌نواخت و بسیار مطلوب را در تمام فضای محیط ایجاد می‌کند و عدم استارت خوردن مکرر و حالت خواب (Sleep Mode) هم از دیگر امکانات این کولرگازی‌ها است.

تصفیه هوا: جی پلاس به فکر سلامتی و پاکیزگی هوای محیط منزل یا کار شما هم بوده و با ساخت دستگاه تصفیه هوا با فیلترهای قوی نگرانی شما را در مورد هوای آلوده برطرف کرده است. از خصوصیات تصفیه کننده هوای برند جی پلاس می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم: شعاع تحت پوششی در حدود 48 تا 56 متر مربع، تایمر، عملکرد بخور، سیستم یون‌ساز، نمایشگر وضعیت، حسگر گردوغبار، فیلتر هپا و فیلتر کربن و Sleep Mode.

گوشی: یکی از گوشی‌های این برند Gplus Q10 است، گوشی‌ای مدرن و جذاب که با قیمت مناسب و امکانات خوبی که دارد می‌تواند یک انتخاب باصرفه برای کاربران گوشی‌های همراه باشد. ابعاد این گوشی جی پلاس ۱۵۹ در ۷۷٫۷ در ۸٫۶‌میلی‌متر است و وزنی ۱۷۵‌گرمی دارد. صفحه نمایش آن 6.26اینچ و در گروه فبلت‌ها به شمار می‌رود. رم آن 3گیگابایت با حافظه داخلی 32گیگابایتی است که البته امکان افزایش آن تا 256گیگابایتی هم وجود دارد. سیستم عامل آن اندروید  Pie 9.0و مجهز به حسگر اثر انگشت است. همچنین این گوشی دارای دو دوربین 13 و 2‌مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5مگاپیکسلی است.

 

خرید اقساطی از طریق بای چک

روی هم رفته تولیدات شرکت جی پلاس با کیفیت خوب و باارزش خرید بالایی هستند که می‌توانند به سادگی انتخاب هر خریداری باشند. برای خرید این محصولات جذاب نباید نگرانی‌ای در مورد قیمت‌های عنان‌گسیخته فعلی بازار داشته باشید. بای چک اینجا است تا شما را از این قسم نگرانی‌ها دور نگه دارد.
شما می‌‎توانید به آسانی در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

شما می‌توانید با سقف نامحدود و با شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه به راحتی یکی از محصولات برند جی پلاس(G plus) را تهیه کنید و از خریدهای خود لذت ببرید.

همچنین شما می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهامی در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را درصفحه باز شده جدید دریافت کنید.

همین امروز ثبت‌نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید.