خرید اقساطی انواع پارکت لمینت

کفپوش لمینت که به آن اصطلاحا کفپوش نیز گفته می شود امروزه در بسیاری از خانه‌ها برای زیبایی و همچنین به نوعی شبیه سازی سطح چوب (و یا در مواردی سنگ) بکار می رود. به این ترتیب که خریداران به مراجعه به فروشگاه‌ها، نوع  لمینت (پارکت لمینت) مورد نظر خود را انتخاب و سپس آنرا سفارش داده و بعد باید این لمنیت‌ها توسط کارگرانی که در زمینه نصب پارکت لمینت تجربه دارند، در کف منازل نصب شوند. مغز این لمینت‌ها معمولا در کارخانه از "ملامین صمغ" (جهت بهتر چسبیدن مواد بهم) و نوعی فیبر چوب است. در حال حاضر محبوبیت استفاده از لمینت در منازل بدلیل سادگی نصب، دوام بالا و به خصوص زیبایی آن در حال گسترش است. 

کفپوش لمینت که بدلیل کاربردی که مشابه پارکت دارد با آن پارکت لمینت نیز گفته می شود، از مواد ترکیبی ساخته می شوند که یکی از آنها چوب است. عمدتا جنس اصلی این محصول را HDF مخفف عبارت (Hard Density Fiber hood) تشکیل می دهد. هر چند از نظر ظاهری ممکن است بنظر بیاید که این دو محصول شبیه به هم هستند اما تفاوت‌های اساسی بین این دو هست. در حقیقت با ورود کفپوش پارکت لمینت به بازارهای جهان، کم کم خرید و استفاده از پارکت‌های چوبی کمتر شد تا جایی که امروزه به گفته بسیاری از کارشناسان، در بسیاری از کشورهای جهان، لمینت کف جای پارکت‌های چوبی را گرفته و به دلیل مزایای فراوانی که این کفپوش ها برای مصرف کنندگان دارند، بسیاری از مردم امروزه این نوع کفپوش‌ها را ترجیح می دهند. 

یکی از مزایای استفاده از پارکت لمینت بجای چوب و یا سنگ (جهت استفاده به عنوان کف پوش خانه) نصب ساده آن است. بطوری که این کار را در برخی از کشورهای غربی جزء امور فنی خانه که خود صاحبخانه هم با کمی تلاش و البته دقت می تواند انجام دهد (به اصطلاح DIY یا Do It Yourself ) . البته می توان از کمک کارگران و نصاب های حرفه‌ای هم بهره گرفت تا کار در حداقل زمان و با بهترین کیفیت انجام شود. در ابتدا سطحی که می خواهند در آن کف پوش بگذارند را آماده می کنند و سپس برای نصب، تخته‌های لمینت یکی یکی در کنار هم گذاشته می شوند. بدین ترتیب علاوه‌بر راحتی کار نصاب، دوام بیشتری نیز پیدا می کنند. 

شما هموطن گرامی اگر قصد خرید انواع پارکت لمینت را دارید میتوانید با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی پارکت لمینت مورد نظرتان در طرح و رنگ دلخواهتان از فروشگاههای تحت پوشش نمایید. مهلت بازپرداخت اقساط خرید اقساطی پارکت لمینت بنا به خواست شما مشتریان گرامی بین 2 تا 24 ماه متغیر میباشد. هم اکنون با ثبت نام خود در سامانه‌ی بای چک اقدام به خرید اقساطی پارکت لمینت مورد نظر خود نمایید.

 

خرید اقساطی انواع پارکت لمینتخرید اقساطی انواع پارکت لمینتخرید اقساطی انواع پارکت لمینت