خرید اقساطی گوشی آیفون11pro اپل

 

در جهان امروز قاعده به این شکل رقم خورده که هرچه کیفیت، زیبایی، امکانات و کارایی محصولی بیشتر شود هزینه آن نیز بالاتر می‌رود. با خود می‌گویید پس خرید گوشی‌هایی مانند iPhone 11 Pro از برند اپل که در کمال فناوری قرار دارد، ترسناک خواهد بود. ما نیز از قیمت‌های لجام‌گسیخته بازار آگاهی داریم و می‌خواهیم به شما این اطمینان را بدهیم که با بای چک و خرید قسطی از طریق آن دلیلی برای ترس و یا نگرانی از خرید محصولات مورد علاقه خود نیست.
کافی است تنها با آگاهی از شرایط خرید اقساطی، در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

در ادامه متن می‌توانید در مورد این ساخته شرکت اپل بیشتر بخوانید، با ما همراه باشید. 

 

آیفون 11pro چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی جذاب و خوش‌فرم آیفون 11 پرو صفحه نمایشی 5.8 اینچی دارد و از نوع سوپر Retina XDR OLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ است. رزلوشن 1125 در 2436 پیکسلی آیفون11 تصاویری شفاف و در نهایت کیفیت را به مخاطب خود هدیه می‌دهد. شیشه ضدخش به همراه پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست که روی نمایشگر این دستگاه تعبیه شده برای حفظ شیشه آن عملکرد مناسبی دارد. قاب جلویی و پشتی این گوشی از جنس شیشه است و استیل ضد زنگ موجود در بدنه این گوشی مقاومت بیشتری از آلومینیوم ایجاد می‌کند.

اندازه این دستگاه 143.9 در 71.4 در 7.8 میلی‌متر است و وزن آن 188گرم است. گواهی IP68 آیفون11 پرو را در برابر گردوغبار مقاوم ساخته و همچنین این گوشی را در آب تا عمق 2‌متر برای مدت 30‌دقیقه حفظ می‌کند.

سیستم‌عامل آیفون11 پرو iOS 13 است و رم 4گیگابایتی آن در کنار یکی از سه حافظه داخلی 64، 256 و 512گیگابایت عرضه شده است که از نظر سرعت و کارایی کاملا پیشرفته به حساب می‌آید.

یکی از خصوصیات مهم و جذاب این دستگاه را می‌توان در دوربین‌های آن دانست که در قاب پشتی‌اش مجهز به دوربین سه‌گانه است که کارایی‌های متفاوتی دارند. دو دوربین اصلی آن مانند آیفون 11پرو، 12مگاپیکسلی بوده و مضاف برآن از سنسور دیگرTelephoto  با وضوح 12‌مگاپیکسل نیز بهره می‌برد که قابلیت بزرگ نمایی اپتیکی چهار برابری همراه با سیستم لرزشگیر نوری (OIS) را به آن اضافه می‌کند. زاویه دید بالا آن هم از قابلیت لرزشگیر اپتیکی استفاده می‌کند.

ویدیوهای ثبت شده توسط این گوشی پیشرفته و باجزئیات فراوان و دارای کیفیتی مانند فیلم‌های سینمایی است. امکان فیلمبرداری 2160p با نرخ 60‌فریم بر ثانیه هم قابلیتی است که امکان فیلمبرداری‌ فوق‌العاده و تخصصی را برای این گوشی فراهم می‌کند.

دوربین سلفی آیفون11 پرو 12مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 است و دارای قابلیت دوربین مدت‌پرواز سه‌بعدی است. این گوشی دارای فناوری تشخیص چهره Face ID نیز است.

باتری این دستگاه از نوع غیر قابل تعویض لیتیوم‌یونی با ظرفیت 3190‌میلی‌آمپر ساعت است که از قابلیت‌های شارژ بی‌سیم و‌ شارژ سریع باتری ‌18واتی‌(50 درصد در 30 دقیقه) بهره می‌برد و می‌تواند با سرعتی بسیار بیشتر از آیفون XS در نسل قبل، شارژ شود و ظرفیت باتری آن نیز به نسبت XS بیشتر است.
از تفاوت‌های آیفون11 پرو با نسخه قبلی خود آیفون11 می‌توان به داشتن سه دوربین در نسخه پرو، وجود استیل ضد زنگ دربدنه این گوشی و مدل‌هایی از این دستگاه که با شیشه مات عرضه شده‌اند و ابعاد و نمایشگری کوچکتر اما باکیفیت‌تر از آیفون11 دارند، اشاره کرد.

حدود قیمتی این گوشی از 23,733,000 تا 39,500,000 تومان است.

آیفون 11pro با امکانات بی‌نظیری که ارائه کرده است می‌تواند گزینه انتخابی هر متقاضی و خریداری باشد، پس مشتریان عزیزی که ساکن اقصی نقاط ایران هستند و خواستار خرید اقساطی این دستگاه‌اند، می‌توانند با ثبت‌نام در سایت بای چک گوشی تلفن آیفون 11pro مورد نظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری نمایند. خرید از سایت بای چک در اقساط کوتاه و بلند مدت 2 تا 24 ماهه امکان‌پذیر است. در صورت داشتن هرگونه سوال و پرسش اینجا کلیک کرده تا در صفحه جدید پاسخ خود را دریافت نمایید.


هم‌اکنون با ثبت نام در سامانه بای چک از خرید اقساطی گوشی آیفون 11pro خود لذت ببرید.