خرید اقساطی گوشی آیفون8Plus اپل

 

برای یک همراهی دلنشین، سفری خوب در سختی‌ها و غصه‌ها، در جشن و شادی، جای خالی یک دوست، شریک و همدم احساس می‌شود؛ بیهوده نیست اگر بگوییم تلفن‌های همراه‌مان این روزها تقریبا هرلحظه و همه‌جا با ما هستند.
در زمان استراحت، هنگامی که می‌خواهیم با عزیز‌ترین خویشاوندانمان صحبت کنیم، وقت ورزش، حتی موقع غذا خوردن و... پس چه چیزی بهتر از آنکه دست برشانه برندی بگذاریم که جواب اعتماد ما را به خوبی خواهد داد. بله داریم درباره شرکت خوش‌نام اپل صحبت می‌کنیم و از یکی دیگر از تولیدات این برند یعنی Apple iPhone 8 Plus.

شاید این جمله را شنیده باشید که ارزش هیچ رفاقتی با پول قابل سنجیدن نیست، وقتی صحبت از یک همدم واقعی به‌میان می‌آید، سخاوت ما بی‌حد و مرز خواهد بود. با این‌حال ما از بی‌رحمی و بی‌انصافی حقیقت زندگی آگاه هستیم می‌دانیم با شعار و حرف نمی‌توان به بهترین‌ها رسید و می‌دانیم قیمت‌های بازار تلفن‌های همراه چگونه بر کاربران این محصولات فشار می‌آورد. ولی ما پیشنهاد ویژه‌ای داریم تا کاری کنیم که از همراه بودن با یک دوست صمیمی مانند آیفون 8 پلاس اپل لذت ببرید.

بای چک به فکر شما هموطنان عزیز است و شما می‌توانید با اطلاع از شرایط خرید اقساطی در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

اگر می‌خواهید در مورد آیفون8 پلاس این گوشی جذاب و دوست‌داشتنی بیشتر بدانید با ما همراه شوید.

 آیفون8Plus را با بای چک اقساطی بخرید

 

ویژگی‌های مهم آیفون8 پلاس چیست؟

نمایشگر: صفحه نمایش 5.5‌اینچی این گوشی اپل از نوع LED-backlit IPS LCD و با صفحه لمسی خازنی است که با رزلوشن 1080 در 1920 قابلیت ارائه تصویر ۴۰۱‌پیکسل در هر اینچ را دارد که نمایشی عالی به‌حساب می‌آید. این نمایشگر رنج وسیعی از رنگ‌ها را عرضه می‌کند. این صفحه نمایش مجهز به لمس سه‌بعدی است و دکمه فیزیکی هوم را هم دربر دارد. محافظ نمایشگر آیفون8 پلاس شیشه‌ سخت شده با یون، پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست، است.

ظاهر: آیفون8 پلاس هم مانند آیفون8 بخش جلو و پشتی آن از شیشه مستحکم ساخته و توسط فریم فلزی احاطه شده و به زیبایی‌های این گوشی افزوده است. آیفون8 پلاس 158.4 در 78.1 در 7.5 میلی‌متر است که با وزن 202‌گرمی‌اش در بین دو نسل قبلی خود، عنوان سنگین‌ترین را می‌‎گیرد. گواهی IP67 هم در این گوشی بدین معنا است که گوشی آیفون8 پلاس در برابر آب تا یک‌متر برای 30دقیقه از خود مقاومت نشان می‌دهد و پایداری خوبی مقابل آب دارد.

 باتری: باتری این گوشی غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 2691‌میلی‌آمپر ساعت است که پیشرفت قابل توجه‌ای نسبت به نسل قبل خود داشته. به‌خاطر وجود روکش شیشه‌ای در قاب پشتی، امکان شارژ وایرلس که از فناوری شارژ سریع‌(در ۳۰‌دقیقه شارژ ۵۰‌درصدی باتری) هم پشتیبانی می‌کند در این گوشی فراهم شده است.

رم و حافظه داخلی: رم آیفون8 پلاس سه گیگابایت است که با دو حافظه داخلی 64 و 256گیگابایتی به بازار عرضه شده که متقاضیان بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از آنها را انتخاب کنند.

دوربین: آیفون8 پلاس مجهز به دو دوربین 12مگاپیکسلی است که لنز یکی از آنها عریض و لنز دوربین دیگر تله‌فوتو با اعداد دیافراگم متفاوت است. دارای خصوصیاتی مانند: لرزش‌گیر اپتیکال، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، دو برابر بزرگنمایی اپتیکال، فلاش چهارگانه (dual tone) ال‌ای‌دی، ثبت عکس‌های 8‌مگاپیکسلی همزمان با ضبط ویدئوی 4K، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و لبخند و علاوه بر صورت بدن انسان را نیز تشخیص می‌دهد، اچ‌دی‌آر‌(عکاسی و پاناروما). 
همه این امکانات باعث شده که لذت عکس‌گرفتن و فیلمبرداری با این ساخته اپل دوچندان شود و کیفیت ارائه شده در آن زنده و باجزئیات فراوان باشد. همچنین حالا این امکان برای شما فراهم شده تا در پنج حالت متفاوت نیز پرتره بگیرید.
دوربین سلفی آیفون8 پلاس 7‌مگاپیکسلی و با دیافراگم f/2.2 با قابلیت‌های فیلمبرداری، تشخیص چهره، HDR و پاناروما است.

سایر ویژگی‌ها: سیستم عامل آیفون8 پلاس iOS 11 است که امکان ارتقا هم در آن تعریف شده است. پردازنده مرکزی شش هسته‌ای و تراشه Apple A11 Bionic این امکان را ایجاد کرده که شما بتوانید به راحتی بازی‌هایی با گرافیک بالا را نیز در این گوشی تجربه کنید. دارای شبکه ارتباطی 4G و همچنین حسگر اثر انگشت نیز است.

تفاوت با آیفون8: آیفون8 پلاس اندازه، صفحه‌نمایش بزرگتر و وزن بیشتری دارد. رم آن 3گیگابایت و دارای رزلوشن و شفافیت بهتری نیزاست. این گوشی دو دوربین و باتری قوی‌تری نیز نسبت به آیفون8 دارد.

قیمت: آیفون8 پلاس قیمتی در حدود 13,600,000  تا 15,200,000 تومان دارد.

آیفون ۸پلاس گوشی‌ای عالی است که مجموعه‌ای از فناوری‌های تازه و جذاب را در خود جمع کرده است. آیفون8 پلاس می‌تواند انتخاب هر کاربری باشد. بای چک از افزیش قیمت تلفن‌های همراه آگاه است و برای راحتی همه هموطنان عزیز شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه را در نظر گرفته است. شما همراهان عزیز در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را در صفحه باز شده جدید دریافت کنید.

همین امروز ثبت‌نام کنید تا از یک خرید قسطی آسان لذت ببرید.