خرید اقساطی گوشی آیفونX اپل

 

روزگار سختی شده است، دست روی هر کالایی می‌گذاریم تورم و قیمت‌های افزایش‌پیدا کرده آن باعث تشویش ما می‌شود. تازه همه‌چیز در بازار تکنولوژی متفاوت است و این افزایش قیمت‌ها بی‌محابا‌تر پیش می‌روند؛ خصوصا اگر دنبال محصولات با کیفیتی از برند‌های خوبی مانند اپل باشید.
امروز فلان محصول دومیلیون تومان و فردا دو میلیون و صد هزار تومان است! ما می‌دانیم قیمت‌ها به چه شکل بی‌پروا و بدون خجالت و شرم از جیب‌های ما اسب وحشی خود را چهار نعل می‌تازد. شاید رام‌کننده‌ای نباشد اما راه‌های میان‌بر خوبی برای ازبین رفتن نگرانی‌ها شما وجود دارد. بهترین راه‌ میان‌بر بای چک است که به فکر همه شما عزیزان نگران حال بازار است. شما می‌توانید با کسب آگاهی از شرایط خرید اقساطی برای خرید اقساطی در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

 

گوشی موبایل اپل مدلiPhone X‌، یکی دیگر ساخته‌های زیبا و کاربردی شرکت اپل است که با لحاظ کردن مجموعه‌ای از امکانات خوب، به دنبال رضایت همه مشتریان خود است. با ما همراه باشید تا در مورد این گوشی جذاب بیشتر بدانیم.

خرید اقساطی گوشی آیفون X اپل از بای چک

ویژگی‌های آیفون X

آیفونX در نوامبر 2017 در بازار عرضه شده است گوشی‌ای خوش‌ساخت و کارراه‌انداز برای همه کسانی که به دنبال دوام و کیفیت یک موبایل هستند.
آیفون 10 یا همان آیفون X در سالگرد 10سالگی آیفون تولید شده و صفحه‌نمایشی 5.8اینچی دارد که برای اولین بار میان آیفون‌های سری قبل فناوری Super Retina با رزلوشن بالا 1125 در 2436 پیکسل را ارائه‌می‌کند و به نسبت پنل‌های معمولی مصرف انرژی کمی دارد. همچنین شیشه این نمایشگر که سرتاسر قاب جلویی گوشی را پوشانده و انحنایی زیبا در کناره‌ها دارد، مقاوم در برابر خش است.

ابعاد این دستگاه  143.6 در 70.9 در 7.7 میلی‌متر و وزن آن 174گرم است. قسمت جلویی و همچنین پشتی این گوشی از جنس شیشه است و فریمی از جنس فولاد ضد زنگ دور آن قرار گرفته است. این گوشی دارای گواهی IP67 است که آیفون 10 را مقابل آب تا عمق یک متر و تا 30دقیقه و همچنین برابر گردوغبار مقاوم می‌سازد.

سیستم عامل این ساخته اپل iOS 11 است که با 3گیگابایت رم و پردازنده 6هسته‌ای به خوبی از عهده انواع فعالیت‌های شما برمی‌آید و کندی و مکث برای آیفون X مفهومی ندارد.

 قابلیت اتصال به شبکه­‌ 4G با سرعت دانلود تا یک گیگابیت بر ثانیه و همچنین سیستم تشخیص چهره (Face ID) به جای اثر انگشت از دیگر امکانات این محصول دوست‌داشتنی اپل است.

مورد دیگری که حائز اهمیت است، باتری آیفون 10 است که ظرفیت 2716میلی‌آمپر ساعتی دارد و  با بهره بردن از فناوری شارژ سریع(‌50‌درصد در 30‌دقیقه) به سرعت این گوشی شارژ می‌شود. البته برای استفاده از این قابلیت لازم است شارژر جداگانه سفارش دهید. آیفون ایکس البته از قابلیت شارژ بی‌سیم  Qi نیز بهره می‌برد.

در قاب پشتی آیفون X دوربین دوگانه‌ای جا خوش کرده که 12مگاپیکسل قدرت دارند که امکاناتی شامل فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، دو برابر بزرگنمایی اپتیکال، فلاش چهارگانه (dual tone) ال‌ای‌دی را دربر دارند. دیافراگم‌های آنها نیز  f/1.8 و f/2.4 و با دو لنز عریض و تله‌فتو است. همه این قابلیت‌ها کمک کرده که خروجی تصاویر این گوشی بسیار شفاف و باجزئیات رنگی مناسب باشد.

ضبط همزمان ویدئو 4k که با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند و کیفیتی عالی ارائه می‌کنند در کنار دوربین سلفی 7مگاپیکسلی که ترکیب آن با دوربین اینفرارد قاب جلویی تصاویری با دقت بالا و جذابی عرضه می‌‎کند، این گوشی را در بخش دوربین قدرتمند ساخته است.

حدود قیمتی این  گوشی از 17,500,000 تا 22,000,000 تومان است.

در مجموع می‌توان گفت آیفون 10 ساخته زیبای شرکت اپل ارزش خرید بالا و امکانات قابل توجه و خوبی دارد که کاربران و خرایداران گوشی‌های هوشمند را برای خرید آن وسوسه می‌کند.

درصورت داشتن هرگونه سوال و پرسشی اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را در صفحه جدید مشاهده فرمایید.

شما هموطنان عزیز می‌توانید با شرایط اقساطی 2 تا 24 ماهه در بای چک ثبت نام کرده و به آسانی آیفون X را تهیه کنید و از خرید خود خشنود شوید.