خرید اقساطی گوشی آیفون XS max اپل

رقابت در میدان تکنولوژی بسیار شدید است و این مبارزه در میان ‌گوشی‌های هوشمند سخت‌تر و به مبارزه‌ای تن‌به‌تن تبدیل شده. جنگی تمام‌عیار بین سیستم عامل‌ها، دوربین‌ها، باتری‌ها و حتی میان نسخه‌های قدیمی و جدید یک برند و ظاهر آنها درگرفته است. رحم و بخششی وجود ندارد یک ثانیه غفلت مساوی‌ است با از دست ‌دادن جایگاه‌تان در فروش جهانی! شاید نیازی نباشد که بگوییم که به‌راستی شرکت اپل یکی از سرسخت‌ترین رقبا و یکی از جدی‌ترین مبارزان این عرصه است. صفات تفضیلی، حول نام این برند می‌گردد و یکی از صاحب‌نام‌های تولید شده توسط این شرکت iPhone XS Max است، گوشی‌ای دلربا، خواستنی و باامکاناتی عالی.
وقتی از بهترین‌ها اسم‌ می‌آوریم لاجرم ذهنمان سمت قیمت‌های نجومی این محصولات نیز می‌رود. می‌گویید چگونه به مراد دل برسیم؟ ما به شما می‌گوییم که بای چک همراه شما است تا مانند پلی شما را از روی منجلاب ناخوشایند افزایش قیمت‌ها به آسودگی و سلامت بگذراند.

با ما همراه باشید تا هم از شرایط خرید اقساطی و هم در مورد گوشی آیفون XS Max بیشتر بدانید.

 

گوشی آیفون XSmax اپل را بای چک قسطی بخرید

 

ویژگی‌های آیفون XS Max

  • نمایشگر: نمایشگر این گوشی از نوع Super Retina HD لمسی خازنی اولد با 16‌میلیون رنگ است. نسخه مکس با صفحه نمایش 6.5 اینچی رزلوشنی 1242 در 2688 پیکسلی دارد که خبر از وضوح و زنده بودن تصاویر می‌دهد. محافظ این نمایشگر، شیشه‌ ضد خش با پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست است.

  • ظاهر: قسمت جلویی و پشتی گوشی برای آنتن‌‌دهی و شارژ بی‌سیم از شیشه ساخته شده و در قابی از استیل ضد زنگ قرار گرفته است. ابعاد آیفون مکس 157.5 در 77.4 در 7.7 میلی‌متر و وزنی 208گرمی دارد. وجود گواهی  IP68به این معنی است که این گوشی در عمق دو متری تا 30دقیقه دوام می‌آورد و در برابر گردوغبار مقاوم است.

  • باتری: باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی این گوشی دارای قابلیت شارژ بی‌سیم Qiو شارژ سریع 50درصد در 30دقیقه است.

  • رم و حافظه داخلی: XS Max با سه حافظه داخلی 64، 256، 512گیگابایتی عرضه شده که همه آنها دارای رمی 4گیگابایتی هستند. پس شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از این سه مدل را تهیه کرده و از سرعت و کیفیتی که این ساخته آیفون دارد لذت ببرید.

  • دوربین: دوربین این دستگاه مشابه با آیفون XS است و عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهد. دوربین دوگانه آیفون XS Max در قاب پشتی دستگاه قرار گرفته است و 12مگاپیکسلی هستند. و با قابلیت‌هایی مانند 1.4‌میکرومتر سایز پیکسل, لرزش‌گیر اپتیکال، فوکوس خودکار با تشخیص فاز و با دیافراگم f/1.8 تصاویر با کیفیت و باجزئیات زیادی می‌گیرد.
    دوربین سلفی 7مگاپیکسلی XS Max پیشرفت قابل توجه‌ای داشته است که با ترکیب شدن آن با دوربین اینفرارد قسمت جلویی تصاویر حیرت‌انگیزی به عکاسان این گوشی ارائه می‌دهد. در حالت پرتره هم تصاویر که با حالات مختلف نوری گرفته می‌شود از شفافیت و وضوح خیلی خوبی برخوردارند. ویدئوهای 4K آیفون XS Max با سرعت 60فریم بر ثانیه ذخیره می‌شود و به همراه ویژگی HDR و ایجاد کنتراست سریع خودکار خروجی‌ای ارائه می‌‎دهد که مبهوت‌کننده و عالی است. همچنین ویژگی ضبط صدا به صورت استریو به جذابیت ویدئوهای این گوشی افزوده است.

  • سایر ویژگی‌ها: این گوشی به جای حسگر اثر انگشت از Face ID قدرتمند با توان تشخیص و دقت ‌بالا بهره می‌برد. سیستم عامل موجود در این دستگاه iOS12 و پردازنده مرکزی 6هسته‌ای، پردازنده گرافیکی 4هسته‌ای و تراشه A12 Bionic کاری می‌کند که شما بتوانید خیلی راحت بازی‌های با کیفیت را بدون افت سرعت در این گوشی اجرا کنید.

  • تفاوت با آیفون XS: آیفون XS Max دارای دو سیم کارت است، اندازه بزرگتری دارد و از باتری بهتر و با ظرفیت بیشتری استفاده می‌کند.

  • قیمت: از حدود 27,500,000 تا 29,000,000 تومان است.

پس اگر می‌خواهید از یک گوشی بزرگتر و باتری قوی‌تر به نسبت آیفون XS استفاده کنید و قصد انجام کارهایی مثل بازی‌ و مطالعه کردن دارید می‌توانید این گوشی جذاب را حتی به برادر بزرگتر آن نیز ترجیح دهید.

بای چک

اما اگر قصد خرید آیفون XS Max را دارید و از قیمت‌های موجود این گوشی در بازار کلافه هستید. به سراغ ما بیایید تا به شما بگویم که اصلا نگران نباشید شما برای خرید اقساطی باید در بای چک یا یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، با داشتن شرایط زیر ثبت نام کنید:

- داشتن قدمت حساب
- داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
- نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
-شغل و سابقه کاری

شما می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال و پرسشی در اینجا کلیک کرده و پاسخ خود را در صفحه‌ای که باز می‌شود دریافت کنید.
بای چک به فکر مشتریانش است و شرایط اقساطی فوق‌العاده 2 تا 24 ماهه را برای همه همراهان عزیز بای چک در نظر گرفته است؛ برای ثبت نام می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید: