برای داشتن یک گوشی خوب، هیچ وقت دیر نیست... می‌گویید با این وضع نوسانات دلار با چه دلی پولمان را برای تعویض و خرید یک گوشی خوب خرج کنیم؟

پاسخ شما اینجاست! هر چقدر هم که قیمت گوشی‌ها به ارز وابسته داشته باشد، باز بای چک در کنار شماست. شما به کمک بای چک می‌توانید آسان و با دلی قرص؛ یک خرید خوب قسطی داشته باشید.

بای چک با فراهم کردن فرصت خرید اقساطی با سقف اعتبار نامحدود و اقساط 24 ماهه، بهترین امکان را برای خرید قسطی گوشی برای شما عزیزان مهیا کرده است.

 

گوشی اقساطی

 

  • ثبت نام مستقیم یا غیر مستقیم؛ مسئله این است! 
    شما می‌توانید برای خرید گوشی قسطی هم به طور مستقیم در بای چک ثبت نام و به تمام فروشگاه‌های زیر مجموعه بای چک که گوشی را به صورت قسطی می‌فروشند مثل موبایل 7، سایت اترامات، و قسطی کلاب و غیره برای خرید اقساطی گوشی دسترسی داشته باشید و بتوانید با تاییدیه بای چک از یکی از فروشگاه‌های محبوبتان خرید کنید. 

    همچنین می‌توانید از طریق یکی از فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک، به طور غیر مستقیم در بای چک ثبت نام کنید و تنها از همان فروشگاه پس از دریافت تاییدیه بای چک به شکل اقساطی برای خرید گوشی اقدام کنید.

  • فروش اقساطی گوشی موبایل با سفته؛ تنها در بای چک
    بای چک برای مشتریانش امکان خرید اقساطی گوشی موبایل با سفته را فراهم نموده است. کافیست شما هنگام ثبت نام در فروشگاه‌های طرف قرارداد بای چک در بخش نحوه خرید، «خرید با سفته» را انتخاب کنید. به این ترتیب پس از ثبت نام و دریافت تاییدیه می‌توانید با هماهنگی فروشگاه، جهت خرید قسطی با سفته اقدام نمایید.